Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان دو تیم پیکان و صنعت نفت پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تارتار، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های ما رقم خورد. در نیمه اول عالی کار کردیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم سعی کردیم تیم صنعت نفت را که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است را کنترل کنیم که این کار را کردیم و به گل رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رابطه با بحث داوری باید عرض کنم که داوران، جوان و خوب و با کیفیت بودند اما متاسفانه سیستم رادیویی نداشتند که بسیار عجیب بود. در تمام دنیا به سیستم VAR رسیدند ولی در کشور ما بعضی از داوران سیستم رادیویی هم ندارند.

او افزود: من به آقای عزیزی خادم به خاطر انتخاب شدنشان تبریک می‌گویم. امیدوارم وضعیت فدراسیون را از نظر مالی بهتر کند و حقوق داوران هم افزایش پیدا کند. این انصاف نیست که بازیکن و مربی قرارداد آنچنانی ببندند ولی دستمزد داوران پایین باشد. داور در این بازی خطا می‌گرفت ولی بعد از ۳۰ ثانیه متوجه می‌شد که آفساید است. اگر داوران نمی‌توانند با هم صحبت کنند چرا داور اضافه می‌گذاریم؟ من از رییس فدراسیون انتظار دارم که به این جور مسائل رسیدگی کند و فدراسیون وضعیت بهتری از نظر مالی داشته باشد. من باید از مسئولان ورزشگاه هم تشکر کنم که یک زمین خوب اینجا داشتیم.

پیروانی: از بازی قبلی تا امروز 16 روز می‌گذرد

امیرحسین پیروانی مربی تیم فوتبال صنعت آبادان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: به هر دو تیم بابت تلاشی که در این بازی داشتند، خدا قوت می‌گویم. به تیم پیکان نیز بابت کسب این سه امتیاز تبریک می‌گویم. هر دو تیم موقعیت‌هایی ایجاد کردند. پیکان از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و سه امتیاز را به دست آورد.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول و به ویژه پس از گلی که روی یک پرتاب اوت دریافت کردیم، موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. به نظرم بازیکنان‌مان باید کمی هوشیارتر بوده و از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم اصلی‌ترین علت شکست تیم ما این است که از بازی قبلی تا امروز 16 روز می‌گذرد. تیم پیکان به‌عنوان حریف امروز ما، دو بازی تدارکاتی خیلی خوب داشت و در شرایط مسابقه قرار گرفته بود، ولی شرایط کرونایی این فرصت را به ما نداد که با انجام بازی‌های تدارکاتی خودمان را در شرایط مسابقه قرار بدهیم. احساس می‌کنم بازیکنانم‌مان شرایط مسابقه را نداشتند.

پیروانی گفت: به هر حال لیگ ادامه دارد. ما باید فیلم این بازی را ببینیم و مرور کنیم. قطعاً در جاهایی باید بازنگری شود تا در ادامه لیگ بتوانیم صلابت گذشته را داشته باشیم و ادامه بدهیم. فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد. من به عنوان نفری هستم که باید درس بگیرم و سایر اعضای کادر فنی، سرمربی و بازیکنان نیز باید اینگونه باشند. در واقع از این شکست، باید تجربه را کسب کنیم. همیشه گفته می‌شود که تجربه یک معلم بی‌رحم است و اول مزدش را می‌گیرد و سپس درسش را می‌دهد. امروز تجربه سه امتیاز را از ما گرفت، اما درس بزرگی به ما داد و به ویژه روی گل دوم که پرتعداد حمله می‌کردیم و شرایط خوبی داشتیم، باید حرفه‌ای تر عمل می‌کردیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال فوتبال است و حالا باید آماده دیدار 5 روز آینده با پرسپولیس شویم. لیگ هنوز ادامه دارد و چیزی را از دست نداده‌ایم. امیدوارم با تمرینات بهتر و رفع اشکالات و تلاش بیشتر به جدول بازگردیم.

محمدی: قواعد بازی در خارج زمین با داخل زمین فرق دارد

اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: این پیروزی را به کادرفنی، بازیکنان‌مان، هیئت مدیره همراه و مدیریت ارشد تبریک می‌گویم که این فصل ما را حمایت کردند. این شروع برای نیم فصل دوم خوب بود، اما همه چیز نیست. با این شروع برای ادامه فصل امیدوار می‌شویم و خوشحالیم که در نیم فصل یکی دو بازیکنی که می‌توانستیم به تیم اضافه کنیم را جذب کردیم و امروز یکی از آنها بازی کرد.

وی ادامه داد: در بازی امروز 10 نفر از بازیکنان آکادمی‌مان در زمین حضور داشتند و این دستاورد بزرگی است. باید از مهدی تارتار بابت استفاده از این بازیکنان تشکر کنم. اصولاً هدف نهایی پیکان تولید بازیکن و ارتقای برندش است. امیدوارم این نتایج در مسابقات بعدی ادامه پیدا کند. به پورموسوی و پیروانی که از دوستان خودم هستند تبریک می‌گویم که تیم‌ خوبی ساخته‌اند. امیدوارم روند ما ادامه داشته باشد و بتوانیم فصل را بدون اینکه فشاری روی ما باشد تمام کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال که خودش هم در آن نامزد بود، گفت: به دوست خوبم، شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم تبریک می‌گویم. رئیس جدید فدراسیون فوتبال کار سختی پیش‌رو دارد و باید به انتخاب مجمع احترام بگذاریم. می‌دانم که با برنامه وارد شده، می‌داند فضای فوتبال چگونه بوده و چهار سال در هیئت رئیسه بوده و در باشگاه‌ها عضویت داشته است. عزیزی خادم می‌تواند با استفاده از ظرفیت داخل و خارج فدراسیون به فوتبال کمک و فدراسیون را از این وضع خارج کند. همه باید کمک کنیم و الان وقت انتقاد نیست. پیش از انتخابات می‌شد که انتقاد کرد، اما یک بار باید همه پشت رئیس فدراسیون و تیم او باشیم تا بتواند به فوتبال کمک کند.

محمدی خاطرنشان کرد: به همه آنهایی که وارد هیئت رئیسه شدند تبریک می‌گویم و کار آنها هم سخت است. آنها هم شایستگی این را داشتند که وارد فدراسیون فوتبال شوند و باید به رأی مجمع احترام گذاشت و تبریک گفت.

وی در پاسخ به این سؤال که پس از تغییر اساسنامه این انتظار وجود داشت که فوتبالی‌ها وارد بدنه مدیریتی فوتبال شوند اما بازهم مجمع به هیچ کدام از فوتبالی‌ها رأی نداد، گفت: این دفعه رویکرد خوبی بود و همین که این همه از اهالی فوتبال آمدند اتفاق خوبی بود که تنور انتخابات هم داغ شد و یک آشتی هم صورت گرفت. می‌توانست این اتفاق تکمیل شود، اما باید به رأی مجمع احترام گذاشت. این پروسه‌ای است که شاید اکنون نتیجه نداد، اما در دوره‌های بعدی فوتبالی‌ها می‌توانند وارد شوند. آنها هم باید با فضای انتخاباتی سازگار شوند و بدانند اگر وارد بازی شدند، قواعد بازی خارج زمین با قواعد داخل زمین فرق دارد. این اتفاق هم کم کم رقم می‌خورد.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره پرونده سعید واسعی اظهار داشت: هنوز هم می‌گویم سعید واسعی می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد، اما خودش خیلی منفعل و ساکت نشسته است. قرار است او پاسخ بدهد و ما هنوز فکر می‌کنیم او بازیکن باشگاه پیکان است و می‌تواند برگردد و به ما کمک کند. من فقط واسعی را در رسانه‌ها می‌بینم و باید کمی به جای صحبت کردن، عمل کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تبریک می گویم باشگاه پیکان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، در نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، مس رفسنجان در یک نبرد تماشایی موفق به شکست پیکان شد و به جمع ۸تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. مس در خانه بازی می‌کرد و در سراسر زمان مسابقه تیم برتر میدان بود. البته از آن‌سو رضا عنایتی هم تیم بسیار جوانی را با میانگین سنی تقریبا ۲۲سال به زمین فرستاده بود که همین جسارت، قابل ستایش به‌نظر می‌رسد. در هر صورت بازی در طول ۱۲۰دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید و این در حالی است که انبوه موقعیت‌های گل نارنجی‌ها پشت سر هم از دست رفت. در این میان درخشش محمدرضا دیناروند، دروازه‌بان جوان پیکان هم یکی از نکات ویژه بازی بود که توجه بسیاری از ناظران را جلب کرد. به این ترتیب مس رفسنجان بعد از شکست استقلال، موفق به عبور از سد پیکان هم شد تا به قول محرم نویدکیا شانس خودش را برای قهرمانی در این مسابقات بیازماید.

این روزها اما دنیا به کام محرم است. کمتر کسی می‌توانست تصور کند بازگشت او به مربیگری در لیگ برتر بعد از حدود یک سال‌ونیم خانه‌نشینی، چنین نتایج درخشانی داشته باشد. نویدکیا تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده ساکت الهامی را تحویل گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سر و سامانی به آن بخشید. بد نیست بدانید مس محرم در جدول دور برگشت با ۱۵امتیاز از ۹بازی بعد از پرسپولیس و استقلال در رده سوم قرار دارد. در جام‌حذفی هم گفتیم که موفقیت‌های مس باعث شده این تیم آرزوهای بلندبالایی برای خودش تعریف کند. مهم‌تر از همه اینها اما اخلاق و رفتار توأم با نجابت و وقار نویدکیاست که دوست و دشمن را به تحسین واداشته. از محرم و تیمش لذت ببریم و آرزو کنیم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 847369 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال

دیگر خبرها

  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران