Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در صورت بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی به زودی با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی یادآورشد: تهران هم اکنون از نظر شیوع ویروس رتبه هفتم و از لحاظ تعداد فوتی ها بر اثر ابتلا به این ویروس رتبه هفدهم کشور را دارد.

محسنی بندپی اظهارداشت: طی ۲ هفته گذشته مراکز درمانی استان تهران با روند رشد تعداد مراجعان و فوتی ها مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران بر لزوم افزایش اقدامات به موقع و اثر بخش در قالب طرح شهید سلیمانی برای جدیت در قرنطینه سازی افراد بیمار و مشکوک به بیماری تاکید کرد و گفت: از فرمانداران می خواهم تا میزان رعایت افراد مکلف به رعایت قرنطینه را با جدیت رصد و پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت قرنطینه نکته کلیدی جلوگیری از شیوع کرونا در میان دیگر افراد است، اضافه کرد: میزان شیوع ویروس کرونای انگلیسی بیشتر و سرعت رشد بیماری در افراد بالاتر است از همین رو قرنطینه فرد مشکوک و افرادی که با وی در ارتباط بودند نیز لازم به نظر می رسد.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: اکنون با ۲ مساله در پیش بودن تعطیلات نوروز و روند کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی مواجه هستیم که باید برای مدیریت آنها تمهیدات لازم پیش اندیشیده شود.

استاندار تهران به افزایش تعداد بستری شدگان زیر سن ۱۰ سال بر اثر ابتلا به کرونا اشاره کرد و ادامه داد: در صورتی که تصمیم به فعال سازی کسب و کارهای مختلف گرفته شد، برای امرار معاش شهروندان بود، اما بدون شک حضور در اجتماعاتی مانند مراسم ترحیم، مهمانی ها و عروسی ها، اقداماتی اختیاری است و شهروندان باید از حضور در چنین مراسم هایی خودداری کنند.

وی خواستار ورود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و ائمه جماعات برای جلب همکاری و همراهی مردم در خودداری از سفرهای نوروزی و رعایت پروتکل های بهداشتی شد و ۹۰ درصد سفرهای ثبت شده را مربوط به خودروهای شخصی برشمرد.

47231

کد خبر 1491420

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محسنی بندپی طرح فاصله گذاری اجتماعی شهر تهران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان