Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا حجازی روز دوشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احمد باغبان به عنوان رییس و سید محمد آقامیری به عنوان نایب رییس و مهدی داعی، علیرضا عطاریان و محمد فانی به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بجستان تعیین شدند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش مرکزی رحمت امیراحمدی، علی مرادی و جعفر رضازاده و در بخش یونسی بجستان نیز حسین فاتحی، هادی افروزش  و عباس هوشمند به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورهای اسلامی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار بجستان گفت: ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح بیستم اسفند ماه جاری آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفند ماه ادامه می یابد.

وی افزود: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری نیز از ساعت هشت صبح روز ۱۶ فروردین ماه سال آینده آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۲۲ فروردین ماه انحام می شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می شود.

مرکز شهرستان ۳۵ هزار نفری بجستان در ۲۸۹ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

بجستان مرکب از دو بخش مرکزی و یونسی دارای ۴۹ رستا است. ۱۶ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی بجستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی بجستان اخبار کنکور شوراهای اسلامی دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها

رییس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار ۳۵۲ هیات امنای محلات شهر تهران، همزمان با نزدیک شدن به روز ۹ اردیبهشت که بنام روز شوراها در تقویم رسمی کشور یاد شده است، خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران با اعلام این خبر گفت: پیرو تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، مبنی بر تشکیل هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله پایتخت این هیات امنا  از ۹ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با گرامیداشت تشکیل شوراهای سراسر کشور که به روز شوراها نامگذاری شده، آغاز به کار خواهند کرد و نخستین جلسه رسمی خود را برگزار می کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال گسترده و مشارکت فعال شهروندان در فرآیند تشکیل هیات امناء در سطح شهر تهران، فعالیت این هیات های امنا را نقطه عطفی در مسیر نیل به مشارکت محله محور برشمرد و تأکید کرد: آغاز به کار این هیات‌های امنا در ۳۵۲ نقطه از پایتخت و با حضور ۷۳۵۰ نفر از معتمدین آنهم در مدیریت شهری این دوره  می‌تواند زمینه ساز هم افزایی و همکاری سازنده بین آحاد مختلف مردم و نهادهای ذیربط در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان در محلات مختلف شهر تهران شود.

رییس شورای شهر تهران در تشریح تشکیل این هیات امنای محلات یادآور شد: اعضای این هیات متشکل از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های جهادی، معتمدین محله، نخبگان، گروه‌های جهادی، نمایندگان هیات‌های مذهبی و قرآنی، حوزه‌های علمیه، نمایندگان کلانتری، مدارس، مجموعه‌های ورزشی، بانوان فعال، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج محله و معتمدین شورای اسلامی شهر تهران است. از این رو اهمیت حضور فعال و منظم کلیه اعضای هیات امنا در این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تشکیل نخستین جلسه آنهم همزمان با روز شوراها، فرصتی مغتنم برای آشنایی و تبادل اطلاعات پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های موجود محلات خواهد بود، اظهار کرد: از این رو موضوع انتخاب ارکان هیات امنا، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های آتی در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی، ایجاد هم افزایی و همکاری بین اعضاء و ساکنین محلات و سایر نهادهای ذیربط از مهمترین محورهای این جلسات به شمار می‌رود.

به گفته چمران، شروع این مراسم به صورت آنلاین از صحن شورای اسلامی شهر تهران، همزمان با تشکیل جلسات هیات امناء محلات همراه خواهد بود؛ ضمن آنکه بعدازظهر همان روز، شورای شهر تهران، میزبان حضور اعضای دوره‌های اول تا ششم برای هم اندیشی در خصوص مسائل روز شهر است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اسفند ماه سال گذشته دو همایش تحت عنوان آیین معرفی معتمدین شورای شهر تهران در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن و همایشی تحت همین عنوان از سوی شهرداری تهران در تالار وزارت کشور نیز برگزار شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو