Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد مهلت سه ماهه ای که ایران برای لغو تحریم ها داده به هیچ وجه تمدید پذیر نیست.
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به نشست عصر امروز (دوشنبه ۱۱ اسفندماه) این با رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: نمایندگان پرسیدند چرا بیانیه مشترک بین سازمان و آژانس که روح تفاهمنامه دارد و الزاماتی بین طرفین ایجاد کرده برای تایید و تصویب به مجلس ارسال نشد، در این زمینه صالحی گزارشی از روند پیگیری اجرای قانون اقدام راهبردی رفع تحریم ها در دولت، جلسات شورای عالی امنیت ملی پیرامون این موضوع و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خضریان گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد تاکیداتی مبنی بر اینکه مصوبه مجلس با کمترین هزینه در حوزه سیاست خارجی ایران اجرایی شود، شده بود و بر این اساس مقرر شد مهلت سه ماهه در نظر گرفته شود تا اطلاعات در سایت های هسته ای ضبط اما در اختیار آژانس قرارداده نشود تا اگرغربی ها به تعهدات خود عمل کردند و تحریم ها برداشته شد، آژانس به اطلاعات دسترسی پیدا کند در غیر اینصورت اطلاعات باطل می شود.
این نمایند مجلس با بیان اینکه این سوال برای کمیسیون پیش آمد که از کجای قانون بازه زمانی استخراج شده و از کجا مشخص است که بازه سه ماه مجدد تمدید نشود، گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی در مورد سوال اول تاکید کرد که متن بیانیه با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هماهنگ شده بود، در خصوص زمینه تمدید زمان نیز تاکید شد که به هیچ وجه تمدید پذیر نیست؛ در بیانیه هم بیان شده این بازه زمانی موقتی است.
منبع: خانه ملت برچسب ها: تحریم

منبع: خرداد

کلیدواژه: تحریم رئیس سازمان انرژی اتمی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گروسی» به ایران می‌آید

«بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

او  افزود: در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها