Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید سلحشور روز سه شنبه در این زمینه اظهارداشت: این صنایع با ظرفیت تولید ۲۲۳ هزار و ۲۲۰ تن برای ۲ هزار و ۴۶ نفر از بومیان شهرستان میناب اشتغالزایی کرده است.
وی بیان داشت: در ۲ سال گذشته در میناب سردخانه‌های زیر صفر درجه از سه واحد با ظرفیت ۶ هزار و ۵۰۰ تن به ۹ واحد با ظرفیت ۲۵ هزار تن و سردخانه‌های بالای صفر درجه از ۲ واحد با ظرفیت ۶۵۰ تن به سه واحد با ظرفیت ۶ هزار و ۵۰۰ تن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ویژه میناب اظهارداشت: صنایع تولید ترشی و شوری نیز از سه واحد با ظرفیت هفت هزار تن به ۹ هزار و ۵۰۰ تن، کارخانه خوراک آبزیان از ۲ واحد با ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ به پنج واحد با ظرفیت ۹۵ هزار تن و کارخانه پودر ماهی از یک واحد با ظرفیت ۲ هزار تن به ۲ واحد با ظرفیت ۱۱ هزار تن افزایش یافته است.
سلحشور ادامه داد: علاوه بر افزایش تعداد و ظرفیت صنایع یاد شده، در ۲ سال اخیر ۲ واحد بسته بندی خشکبار با ظرفیت ۹هزار و ۵۰۰ تن و یک واحد کارخانه خوراک آماده طیور با ظرفیت ۹ هزار و ۵۰۰ تن به بهره‌برداری رسیده است.
وی همچنین از صنایع تبدیلی در حال ساخت شهرستان میناب خبر داد و گفت: ۴۸ واحد بسته‌بندی محصولات کشاورزی، باغی و خشکبار با ظرفیت ۲۰۴ هزار و ۹۲۰ تن و ۵۸ واحد بسته‌بندی و فرآوری آبزیان با ظرفیت ۲۸۳ هزار و ۲۰۰ تن در حال ساخت است که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
 سلحشور ادامه داد: این صنایع در حال ساخت پس از بهره‌برداری برای هفت هزار و ۷۰۰  نفر اشتغالزایی خواهد کرد.
معاون استاندار هرمزگان در خصوص تسهیلات ارائه شده به صاحبان صنایع و ایده در حوزه صنایع تبدیلی بیان داشت: از سال ۹۷ تاکنون، ۶۵ نفر جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تسهیلات هفت نفر از آنان به ارزش چهار میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال محقق شده است.
وی، ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی را یک ضرورت در مسیر توسعه پایدار شهرستان میناب اعلام کرد.
فرماندار ویژه میناب خاطر نشان کرد: وضعیت شهرستان میناب را در مسیر توسعه به صورت شفاف و روشن احصا کرده‌ایم تا همه بدانند مسیر توسعه از کجا شروع شده و باید به کدام سمت حرکت کنیم تا ضمن آسیب‌شناسی، دغدغه‌ها، مشکلات و موانع پیش رو به نوعی برطرف شود.

سلحشور در پایان گفت: یکی از خلأهای ما در ایجاد صنایع تکمیلی است که به نوعی به محصول نهایی تبدیل شده و با برند مشخص به نام شهرستان میناب روانه بازار مصرف می‌شود.

برچسب‌ها میناب صنعت و معدن و تجارت اشتغال زایی هرمزگان صنایع کوچک و متوسط پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب صنعت و معدن و تجارت اشتغال زایی میناب صنعت و معدن و تجارت اشتغال زایی هرمزگان صنایع کوچک و متوسط اخبار کنکور شهرستان میناب واحد با ظرفیت هزار و ۵۰۰ تن صنایع تبدیلی ظرفیت ۲ هزار تن ۲ واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت ۵۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین

به گزارش قدس آنلاین، صمد حسن‌زاده در همایش تجاری ایران و چین که در حاشیه ایران اکسپو برگزار شد، اظهار کرد: چین با حجم تجارت دوجانبه بیش از ۳۰ میلیارد دلار، اختلاف زیادی نسبت به شرکای تجاری دیگر ایران دارد و شریک نخست تجاری کشور است. همچنین این ظرفیت وجود دارد که سقف تجاری دو کشور به ۵۰ میلیارد دلار ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه ایران در گذشته اولین شریک تجاری چین در خاورمیانه بود، تصریح کرد: در حال حاضر رتبه ایران به بالاتر از پنج رسیده و بنابراین باید این رتبه را دوباره ارتقاء دهیم.

حسن زاده ابراز امیدواری کرد که دو کشور بتوانند از پتانسیل‌های بخش خصوصی برای توسعه روابط دو جانبه بهره‌برداری بیشتری کند و گفت: ظرفیت سرمایه گذاری خارجی نیز برای چینی‌ها به ویژه در مناطق آزاد فراهم شده است. همچنین شرکت‌های چینی می‌توانند از طریق ایران به بازارهای منطقه‌ای دسترسی داشته باشند.

وی افزود: بخش خصوصی ایران در بیشتر زمینه‌های صنعتی، معدنی، تجاری از جمله در محصولات پزشکی، فولاد، مصالح ساختمانی، محصولات دانش بنیان، خدمات فنی و مهندسی، صنایع دستی، گردشگری و غیره آماده همکاری برای آشنایی بیشتر جوامع تجاری دو کشور است. اتاق بازرگانی ایران به عنوان بزرگترین تشکل اقتصادی و نماینده بخش خصوصی آماده همکاری در توسعه روابط است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • ظرفیت ۵۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است