Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از پلمب شش باشگاه ورزشی در اهواز خبر داد.

ابراهیم نصیری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طی روزهای اخیر باتوجه به تمکین نکردن شش باشگاه ورزشی به عدم فعالیت در وضعیت قرمز این روزهای اهواز و خوزستان، پلمب شدند. نظارت‌ها دقیق است و این باشگاه‌ها با هماهنگی اماکن پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین اسامی ۴۰ باشگاه ورزشی در اهواز که طی بازرسی‌های غیرمحسوس متوجه تمکین نکردن آن‌ها به دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها شدیم، جهت برخورد نهایی به اداره اماکن و نیروی انتظامی معرفی شدند. این باشگاه‌ها با بستن درب باشگاه و به صورت غیر عیان اقدام به پذیرش و فعالیت داشتند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: هر روز با همکاری اداره اماکن، بازرسی مشترک از باشگاه‌ها داریم و هر جا که عدم رعایت به دستورالعمل‌های ابلاغی را ببینیم، بدون شک برخورد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان پلمب خیز کرونا در خوزستان باشگاه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند