Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فرزاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: تا پایان امسال ۹۰ درصد روستا‌های آذربایجان شرقی زیرپوشش شبکه تلفن همراه خواهند رفت و در پایان کار دولت دوازدهم کل روستا‌های آذربایجان شرقی زیر پوشش تلفن همراه خواهند بود.

او گفت: تاکنون یک هزار و ۹۶۸ روستای آذربایجان شرقی زیر پوشش تلفن همراه قرار گرفته اند که نسبت به هفت سال قبل ۱۷ درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد گفت: از مجموع ۲ هزار و ۷۲۰ روستای آذربایجان شرقی ۲ هزار و ۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای اینترنت هستند.

او با اشاره به ساخت سایت‌های جدید همراه در روستا‌های آذربایجان شرقی از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی تمام تلاش خود را برای زیر پوشش قرار دادن همه روستا‌های استان جهت برقراری عدالت ارتباطی به کار گرفته است و با برنامه‌ها و پیگیری‌های لازم در نظر داریم تا همه روستاییان استان از ارتباط تلفن همراه و اینترنت بهره‌مند شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: هزینه این سایت از محل اعتبارات USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.

 روستای قره بلاغ ورزقان با ۹۷ خانوار و جمعیت ۲۹۳ نفر با احداث سایت جدید زیر پوشش ارتباط تلفن همراه قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اطلاعات پوشش تلفن همراه ارتباطات و فناوری اطلاعات روستا های آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی زیر تلفن همراه زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است