Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:53:34 GMT

هلال احمر قزوین هفت عنوان برگزیده کشوری کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۵۹۰۹

هلال احمر قزوین هفت عنوان برگزیده کشوری کسب کرد

به گزارش ایرنا، حسن آصفی روز سه شنبه با اعلام این خبر، افزود: جشنواره ملی "رفیق خوشبخت ما" همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در رشته‌های گوناگون و در راستای دستور مقام معظم رهبری برای معرفی و تبیین مکتب شهید سلیمانی و تلاش برای فرهنگ سازی در این زمینه برگزار شد که از استان قزوین هفت نفر برگزیده و برتر شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسب این عنوان‌ها از استان قزوین در دو بخش شعر و خوشنویسی صورت گرفته است که در آیین اختتامیه این جشنواره ملی در باغ موزه دفاع مقدس از آنها تجلیل می‌شود.

آصفی ادامه داد: بیش از ۴۳ هزار اثر هنری در بخش‌های مختلف از جمله شعر، روایت، پوستر و فیلم کوتاه در جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما شرکت کردند که بیش از یک هزار و ۸۰۰ اثر آن از استان قزوین شرکت کرده بود.

وی عنوان کرد: در پویش چلچراغ هم که با نیت انجام یک اقدام مثبت جوانان به نیت شهید سلیمانی، همراه با جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما برگزار شد جوانان داوطلب استان، گامی موثر برای زنده نگاه داشتن یاد سردار حاج قاسم سلیمانی برداشتند.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری استان قزوین قزوین قاسم سلیمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استان قزوین قزوین مقام معظم رهبری استان قزوین قزوین قاسم سلیمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور استان قزوین جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان مردمی دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه، با ثبت نزدیک به بیست میلیون رأی در شبکه شاد مشخص شدند و نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی جشنواره اعلام شد.

آئین اختتامیه دومین جشنواره عروسک‌خونه شب گذشته به صورت اختصاصی از شبکه شاد به صورت زنده پخش شد که بیش از ۴۵۲ هزار کاربر شاهد این برنامه بودند.

۲۲ گروه نمایش عروسکی از سراسر کشور در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند. بر اساس آرا مردمی، نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی اعلام شد.

همچنین، نمایش‌های «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم» و «کفشدوزک بداخلاق» به ترتیب با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۹۶ هزار و ۱ میلیون و ۸۷ هزار رأی به عنوان آثار دوم و سوم انتخاب شدند.

بیش از یک میلیون کاربر عضو کانال ویژه عروسک‌خونه در شبکه شاد هستند و در زمان رأی‌گیری بیش از ۱۹ میلیون و ۸۲۳ هزار رأی برای انتخاب آثار برگزیده ثبت شده است.

در کنار مراسم اختتامیه، مسابقه ویژه‌ای برای بینندگان پخش زنده طراحی شدکه کاربران می‌توانستند با پاسخ به سوال در قرعه‌کشی پنج دستگاه تبلت شرکت کنند.

شبکه شاد بخش ویژه عروسک‌خونه را همانند سال گذشته در اختیار کاربران قرار داد تا علاوه بر تماشای نمایش‌های مختلف بتوانند، بهترین آثار مردمی را انتخاب کنند.

کد خبر 6091347 علی قدمی

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند