Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@05:36:56 GMT

۵۱ خانه هلال روستایی در لرستان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۵۹۸۵

۵۱ خانه هلال روستایی در لرستان افتتاح می‌شود

رضایی گفت: ۵۱ خانه هلال روستایی در لرستان افتتاح می شود و تعداد خانه های هلال در روستاها به ۱۵۰ خانه افزایش می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صارم رضایی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: گسترش ارائه آموزش های مورد نیاز به شهروندان با هدف اینکه در زمان های وقوع حوادث و بلایا از این آموزش ها استفاده کنند، مهم‌ترین هدف راه اندازی خانه های هلال روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان لرستان تاکنون ۹۹ خانه هلال روستایی دایر شده و تا پایان سال ۵۱ خانه هلال دیگر در روستاهای استان افتتاح می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: مربیان هلال احمر در خانه های هلال آموزش های امدادی، کمک های اولیه و آموزش در برابر حوادثی مانند سیل و زلزله را ارائه می دهند.

رضایی بیان کرد: راه اندازی خانه های هلال روستایی با همکاری دهیاری ها و بخشداری ها صورت می گیرد که در این خانه ها علاوه بر ارائه آموزش های امدادی و کمک های اولیه، برنامه های فرهنگی نیز اجرا می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: وقتی افراد روستا آموزش های لازم را فراگیرند در هنگام مواجهه با بلایا و حوادث بهتر می توانند اقدامات لازم را انجام دهند که ایجاد این خانه ها یکی از اهداف مهم هلال احمر است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانه های هلال هلال روستایی هلال احمر خانه هلال آموزش ها خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.

وی افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.

رضایی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان