Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید نیکفرجام سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی با بیان اینکه نماینده استان در بیست و هفتمین دوره مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی مردان کشور موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره شد، گفت: این مسابقات با حضور هشت عضو تیم خراسان رضوی به یادبود مرحوم سیامند رحمان و با حضور ناظر کمیته بین المللی پارالمپیک از ۱۱ اسفند به مدت دو روز در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: علی سیفی در دسته ۵۹ کیلو گرم با ثبت رکورد ۱۶۰ کیلو گرم مدال طلا گرفت همچنین در دسته ۶۵ کیلوگرم جوانان، آرش شریفی با ثبت رکورد ۷۳ کیلو گرم مدال طلا را از آن خود کرد.

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی ادامه داد: ناصر محمدی وزنه بردار کاشمری در دسته ۷۲ کیلوگرم با اختلاف بسیار اندک به گردن آویز برنز دست یافت و مدال برنز دسته ۹۷ کیلوگرم نیز برای ثبت رکورد ۱۷۶ کیلوگرم به حسین فسنقری وزنه بردار سبزواری تعلق گرفت.

نیکفرجام بیان کرد: تیم خراسان رضوی با مربیگری مجید فرامرزی و سرپرستی حامد نکاحی در این رقابت‌ها حضور داشت و این رقابت‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد.

او تصریح کرد: علاوه بر وزنه برداران مدال آور، امیرسجاد یوسفی زاده، حسین فرخنده و محمدرضا امیری نیز در این رقابت‌ها وزنه زدند.

  انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مسابقات قهرمانی مدال طلا معلولان و جانبازان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، براساس رای‌گیری انجام شده، عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.
همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری برگزیده شدند.

پسران با ۶ سهمیه در ماراتن انتخابی تیم ملی


شورای فنی هیات وزنه برداری همدان با انجام رای گیری، ۶ وزنه بردار را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب کرد.
سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان) ، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان) ، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان) ، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

همچنین براساس رای‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز