Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی طی حکمی، عیسی علیزاده، محمدرضا پورعابدی، پرویز کرمی، بهزاد رشیدی، محمد حمیدی مقدم، محسن یزدی، سید ‌احمد رسولی‌نژاد، روح‌الله حسینی، کسری نوری، صدیقه ببران، سیدجمال هادیان، قاسم بی‌نیاز و محمدحسن ترابی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری و هماهنگی ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این افراد که هریک نماینده یک دستگاه و سازمان مرتبط با موضوع جشنواره فردا از جمله جهاد دانشگاهی، مجلس شورای اسلامی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارتخانه‌های صنعتی کشور هستند، محمدمهدی رحیمیان به عنوان نماینده جامعه عکاسی، علی خسروی به عنوان نماینده انجمن کارگردانان سینمای مستند ایران و همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران نیز عضو این شورا هستند تا ضمن تعیین سیاست‌های این رویداد ملی، هماهنگی‌های بین دستگاهی برای برگزاری و تاثیرگذاری بیشتر این جشنواره انجام شود.

جشنواره فردا با اهدافی همچون «کمک به توسعه صنعت و فناوری کشور»، «کمک به فرهنگ مستندسازی تصویری در کشور»، «معرفی و نمایش فعالیت‌ها و دستاوردهای بخش‌های مختلف فناوری و صنعتی کشور»، «ارتقاء غرور ملی و تقویت روحیه خودباوری به ویژه در بین جوانان» و «ایجاد ارتباط و هم‌افزایی بین مراکز صنعتی و هنرمندان» و به دبیری بهزاد رشیدی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها پرویز کرمی سینمای ایران بهزاد رشیدی صدیقه ببران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرویز کرمی سینمای ایران بهزاد رشیدی پرویز کرمی سینمای ایران بهزاد رشیدی صدیقه ببران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تيم فوتسال دلسوختگان اهل بيت قم که گروه دوم مرحله نهايي ليگ دسته اول باشگاه هاي کشور حضور دارد، فردا در ديداري از هفته چهارم اين مرحله به مصاف تيم رعد پدافند هوایی اصفهان خواهد رفت.

این بازی از ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.   نماینده فوتسال قم در دور رفت این رقابت‌ها در دو بازی خارج از خانه برابر رعدپدافند هوایی و فولاد هرمزگان شکست خورد و پاس تهران را در خارج از خانه شکست داد.   دلسوختگان در حال حاضر ۳ امتیازی است و در رده سوم جدول چهار تیمی گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال ایستاده است و برای زنده ماندن امید به صعود، در بازی فردا محکوم به پیروزی است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد