Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-29@00:33:12 GMT

تحویل اولین محموله ال ان جی قطرگاز به هند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۷۷۸۴

تحویل اولین محموله ال ان جی قطرگاز به هند

شرکت قطرگاز می گوید اولین محموله ال ان جی خود را در تریمنال ال ان جی اینور هند تحویل این کشور داده است. هند به دنبال افزایش سهم گاز طبیعی در سبد سوخت این کشور است.

به گزارش «انرژی امروز» از پلاتس، این محموله را کشتی ال ان جی بر Q-Flex با نام النعمان به هند رسانده است. این کشتی محموله خود را تحویل شرکت نفت هند داده است که این ترمینال را با ظرفیت سالانه 5 میلیون تن متریک اداره می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هند برای اینکه بتواند تقاضای رو به افزایش گاز در داخل کشور را تامین کند هم به تولید داخلی گاز روی آورده است و هم به خرید محموله های ال ان جی از کشورهای تولید کننده گاز طبیعی مایع.

کشتی ال ان جی بر Q-Flex النعمان

هند بر آن است تا سهم گاز طبیعی را در ترکیب انرژی این کشور تا سال 2030 به 15 درصد افزایش دهد. این سهم در سال 2019 برابر با 6 درصد بود

برچسب هاال ان جی انرژی امروز قطر قطرگس (Qatargas) هند

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ال ان جی انرژی امروز قطر هند آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو ال ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان

سفیر روسیه در کابل گفته است قرار است یک محموله کمکی این کشور که شامل‌ ۵۳۶ تُن آرد ویتامین‌دار می شود، به شمال افغانستان انتقال داده شود.

دیمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل گفت انتقال این محموله آرد در چهارچوب تحقق سهم اصلی این کشور در نهاد سازمان جهانی غذا (WFP) طی سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ صورت گرفته است.

این کمک در حالی صورت می‌گیرد که با روی‌کارآمدن طالبان در افغانستان، اکثریت مردم از گسترش فقر در کشور به‌شدت ابراز نگرانی می‌کنند.

در همین حال، بانک جهانی به‌تازگی گفته است چشم‌انداز اقتصادی افغانستان هنوز نامشخص است و خطر رکود حداقل تا سال ۲۰۲۵ وجود دارد.

به گفته این بانک، فقدان رشد تولید ناخالص داخلی همراه با کاهش راه‌های تامین مالی خارجی برای مخارج خارج از بودجه، تصویری تاریک از چشم‌انداز اقتصادی کشور ترسیم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • معمای «مثلث برمودا»
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان