Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:10:24 GMT

تیاگو مدل بازیکنان کلوپ نیست؛ به‌درد منچستر می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۷۹۰۱

تیاگو مدل بازیکنان کلوپ نیست؛ به‌درد منچستر می‌خورد

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که تیاکو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی لیورپول، مناسب بازی در این تیم نیست و بیشتر به درد شیاطین سرخ می خورد.

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز معتقد است که تیاگو آلکانتارا از مدل بازیکنان یورگن کلوپ نیست و بیشتر به کار منچستریونایتد خواهد آمد.

 

تیاگو در حالی در تابستان با قراردادی 24 میلیون یورویی از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست که انتظارات فراوانی در آنفیلد از او می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ستاره اسپانیایی قرمزها در این تیم به مشکل خورد و نتوانست این انتظارات را برآورده کند.

 

در انتقاد از این بازیکن حتی گفته شده که تیاگو در یک سوم پایانی زمین لیورپول را کند کرده است. پل اسکولز نیز معتقد است که این بازیکن برای بازی در منچستریونایتد مناسب تر است.

 

اسکولز گفت: "آن مدلی که لیورپول با سه هافبک خود بازی می کند، فکر نمی کنم که زیاد مناسب او باشد. نقش هافبک وسط برای او مناسب تر است.

 

 

وقتی تو در آن پست و در کناره ها باشی، دیگر خیلی سخت است که بتوانی در زمین جا به جا شوی چرا که او از آن مدل بازیکنان نیست.

او نیاز دارد که در وسط زمین بازی کند. بتواند اوضاع را کنترل کند، بازیکنان را به بازی اضافه کند و این چیزی است که او خیلی خوب انجام می دهد. من فقط دارم فکر می کنم که آیا این سبک بازی که او دارد مناسب مدل بازی لیورپول هست؟

به نظرم او بیشتر مناسب بازی در منچستریونایتد است. با سبک بازی که یونایتد دارد او می تواند بازی را کنترل کند. یورگن کلوپ و لیورپول... من آنها را در موقعیتی نمی بینم که بازی ها را کنترل کنند.

آنها مستقیم به گلوی حریف حمله می کنند. تیاگو چنین انرژی ندارد تا واقعا بر بازیکنان قدرتمند خط میانی غلبه کند."

منچستر یونایتد تیاگو آلکانتارا لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد تیاگو آلکانتارا لیورپول مدل بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در دقیقه 79 دیدار امروز لیورپول مقابل ‏وستهم محمد صلاح که برای ورود به زمین به جای لوئیس دیاز کنار ‏خط حضور داشت با سرمربی‌اش یورگن کلوپ درگیری لفظی پیدا کرد ‏هیچکس نمی‌توانست صحنه‌هایی که در حال پخش بود را باور کند. ‏

بازی دو تیم در زمان تعویض صلاح با تساوی 2-2 دنبال می‌شد و در ‏نهایت با همین نتیجه به پایان رسید. ‏

بلافاصله بعد از بازی همه خبرنگاران کنجکاو بودند که از کلوپ درباره ‏این درگیری عجیب سوال کنند ولی او همانطور که انتظار می‌رفت ‏نمی‌خواست روی این مسئله خیلی مکث کند. ‏

کلوپ درباره این درگیری لفظی با صلاح به گفتن این جمله اکتفا کرد: ‌‏"در رختکن با صلاح حرف زدیم و ماجرا تمام شد. برای من تمام شده ‏است". ‏

خبرنگار از کلوپ پرسید آیا معتقد است ماجرا برای صلح هم تمام ‏شده است؟ سرمربی لیورپول در پاسخ گفت: "بله، احساسم این ‏است". ‏

کلوپ درباره سوالی که یک خبرنگار از او درباره از دست رفتن شانس ‏لیورپول در کورس قهرمانی پرسید گفت: "الان در وضعیتی نیستم که ‏صریح درباره این موضوع صحبت کنم. اصلا نمی‌توانم به این موضوع ‏و جام و قهرمانی فکر کنم". ‏

او درباره نتیجه بازی با وستهم و آنچه در زمین گذشت گفت: "خیلی ‏ناراحت و سرخورده‌‌ام. بازی واقعا دشواری بود. ما در یک دوره 10 روزه ‌‏4 بازی انجام دادیم. معتقدم بازیکنانم عملکرد خیلی خوبی داشتند ‏ولی اجازه دادیم از هیچ گل بخوریم. از موقعیت‌های صفر درصد". ‏

دیگر خبرها

  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!