Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه داوری آثار ارسال شده در بخش نمایشنامه جایزه هنری سردار دل‌ها در معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار شد و ۱۲ نفر به عنوان نامزد این جایزه توسط هیات داوران انتخاب شدند.

در این بخش ۶۵ اثر با موضوع زندگی و مبارزات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پرداختن به حوزه عمومی مقاومت با اشاره به شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی در پیروزی مقاومت، به دبیرخانه جایزه هنری «سردار دل‌ها» ارسال شده است که آثار توسط شهرام کرمی، رضا صمدپور و لیلی عاج بررسی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزو بهرامی برای نمایشنامه «بی آباد»، هاشم پورمحمدی برای نمایشنامه «ایستاده چون سرو به تماشای خورشید»، سیدسعید محمدی برای نمایشنامه «قاسم»، وحید درویشی برای نمایشنامه «بدرود سردار»، محمد فخرایی برای نمایشنامه «آخرین سردار زینب»، زینب زاوالان برای نمایشنامه «سکوت سنگین اسنایپر»، مهدی اکبری برای نمایشنامه «پرواز بر بال‌های سوخته»، محمدحسین نظری حائل برای نمایشنامه «سرباز»، مرضیه شریفی برای نمایشنامه «هشتمین طواف» و «همیشه حاضر»، مرجان موسی نژاد برای نمایشنامه «و چند روایت معتبر» و شهرام احمدزاده برای نمایشنامه «سرباز وطن» اسامی ۱۲ نفر نامزد انتخاب شده بخش نمایشنامه نویسی هستند.

آیین اختتامیه جایزه هنری سردار دل‌ها ۲۱ اسفند همزمان با سالروز تولد سردار سلیمانی و شب عید مبعث برگزار می‌شود و به سه نفر نخست بخش نمایشنامه جوایزی اهدا خواهد شد.

جایزه هنری «سردار دل‌ها» برای اولین بار و همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در سه محور محتوایی «زندگی و شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»، «مکتب حاج قاسم» و «حاج قاسم محور وحدت مقاومت» در دو بخش عمومی (در قالب خاطره و دل نوشته) و تخصصی (شعر کلاسیک، شعر نو، ترانه، داستان کوتاه، داستانک و نمایشنامه) برگزار می شود.

برچسب‌ها تئاتر دفاع مقدس تئاتر قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تئاتر دفاع مقدس تئاتر قاسم سلیمانی تئاتر دفاع مقدس تئاتر قاسم سلیمانی اخبار کنکور حاج قاسم سلیمانی برای نمایشنامه بخش نمایشنامه سردار دل ها جایزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را: سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیات داوران، گروه‌های نمایشی: دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی: ناهید دادخواه از ساری – نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی: محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس- نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی: محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه- نمایش جادوی سیاه به کارگردانی: سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی: رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی