Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران پلیس آگاهی در جریان یک تعقیب و گریز هالیوودی یک سارق حرفه‌ای خودرو را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، ماموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال گشت زنی در محدوده میدان راه آهن بودند که به یکدستگاه سواری پراید مشکوک شده و اقدام به استعلام شماره پلاک خودرو کردند که در جریان آن مشخص شد خودروی مذکور در تاریخ ۲۹ بهمن ماه به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل نیز فرمان توقف خودرو را صادر کردند. اما راننده بدون توجه به دستور پلیس پا به فرار گذاشت.

در ادامه عملیات تعقیب و گریز میان خودروی گشت پلیس و سواری پراید آغاز شد و در حالی که راننده پراید مسروقه با افزایش سرعت و انجام حرکات مخاطره آمیز قصد فرار از دست ماموران را داشت، خودروی پلیس نیز به تعقیب وی پرداخت.

دقایقی بعد این خودرو به صورت خلاف جهت مسیر به سمت میدان شوش و خیابان ۱۷ شهریور حرکت کرده و در حین مسیر با ایجاد تصادف عمدی با دیگر خودروها سعی در مسدود کردن راه پلیس داشت که موفق نشد.  

تعقیب و گریز ادامه یافت تا اینکه افسر گشت پلیس برای جلوگیری از وقوع خسارات و آسیب های بیشتر به شهروندان و دستگیری متهم اقدام به شلیک تیر کرده و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، لاستیک های عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار داد. با اصابت گلوله به لاستیک ها متهم که همچنان سعی در فرار داشت کنترل خودرو را از دست داده و در محدوده میدان خراسان با گاردریل حاشیه مسیر برخورد کرده و متوقف شد.

با توقف خودرو در حالی که متهم سعی داشت با پای پیاده از محل متواری شود، از سوی ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهم ۳۱ ساله این پرونده که دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت بود، پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.  

لینک کوتاه: asriran.com/003FC9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تعقیب و گریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل