Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل به همراه معاونان فنی و مدیران بیمه آسیا با حجت الاسلام و المسلمین ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور و سایر مسئولان این مرکز دیدار و گفت و گو کردند.
مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در راستای ارائه خدمات به روحانیون و طلاب، تعامل بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه علمیه را خوب و درخور توجه ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل کسب توانمندی بالا در ارائه خدمات شایسته به طلاب را یکی از ثمرات قرارداد حوزه و بیمه آسیا دانست و اظهار امیدواری کرد که کیفیت آن افزایش پیدا کند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور نیز ضمن قدردانی و اظهار رضایت از خدمات شایسته بیمه آسیا به روحانیون و خانواده های آنها خواهان تداوم این همکاری شد.
مدیر مرکز خدمات حوزه های عملیه سراسر کشور، قرارداد بیمه آسیا و این مرکز را بسیار مفید ارزیابی کرد که می تواند ثمرات بسیاری برای دو طرف داشته باشد.
روابط عمومی بیمه آسیا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیر مرکز خدمات حوزه بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی‌علمی‌ترویجی «ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی» به همت گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام حمید زراعت کاشانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می پردازد و ناقد و دبیر علمی جلسه به ترتیب حجت الاسلام علیرضا کلاهدوزان استاد سطوح حوزه علمیه و حجت الاسلام سعید فاقدی دبیر گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام است.

زمان برگزاری چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۴ در محل مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام، طبقه دوم، سالن جلسات خواهد بود.

علاقمندان می توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در نشست شرکت کنند.

کد خبر 6093827 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد