Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر، ‌کریم همتی عصر سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره رفیق خوشبخت ما، اظهار کرد: امسال با توجه به مساعدت های دولت و سازمان برنامه بودجه بخشی از کمبودها در انبارهای هلال احمر جبران شد اما هنوز به ایده‌آل ترین حالت که آرامش جامعه را تامین کند نرسیدیم و امیدواریم با حمایت مجلس بخش لجستیک و انبارهای هلال‌احمر برای امدادرسانی در بحران ها تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی افزود: در حوزه‌های آموزش و راه‌اندازی اردوگاه‌های فرهنگی برای جوانان نیازمند حمایت مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی ادامه داد:‌ یک نکته مهم هم راه اندازی خانه‌های هلال است؛ چشم انداز جمعیت هلال‌احمر راه‌اندازی بیش از ۳۸ هزار خانه هلال بر محوریت داوطلبی در سراسر کشور است که تاکنون ۴۲۰۰ خانه با همت مدیران هلااحمر راه اندازی شده است.

شهید سردار سلیمانی به گردن همه ایرانی ها حق دارند

 همتی ادامه داد:‌ شهید سردار سلیمانی به گردن همه ایرانی ها حق دارند و به سختی می‌توان این دلاوری‌ها را جبران کرد، با این حال جشنواره “رفیق خوشبخت ما” در هلال احمر راه اندازی و ۴۳ هزار اثر در ۱۵ رشته به این جشنواره ارسال شد که اتفاق خوبی را هم رقم زد.

 رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی افزود:‌ سازمان جوانان یکی از درگاه‌های ورودی هلال احمر که اعضای آن ۵۰ درصد از اعضای دو میلیونی این جمعیت را تشکیل می‌دهند؛ در واقع همه اعضای جوان این سازمان در همه‌ی بخش‌ها همچون دانشجویی، طلاب و دیگر قشرها در قالب پیکره اصلی هلال‌احمر به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت :‌ در جمعیت هلال‌احمر ۸ تا ۱۰ هزار نفر کارمند هستند و باقی اعضا، ارتش داوطلبی هستند که در صحنه ها به میدان می‌آیند و مردم را تنها نمی‌گذارند.

 این جشنواره شامل آثاری ازجمله شعر، روایت، پوستر، فیلم کوتاه و غیره بود. بیش از ۱۴ هزار دل نوشته،  ۹۶ انیمیشن، بیش از هزار فیلم کوتاه،  ۱۰۱ اپلیکیشن،  ۶۵۹۰ نقاشی، بیش از ۵ هزار پوستر، نمایشنامه و بیش از ۱۰ هزار اثر شعر به دست دبیرخانه این جشنواره رسید.

افتتاحیه جشنواره نیز با حضور نایب رئیس اول مجلس برگزار شد. این جشنواره در راستای دستور مقام معظم رهبری برای معرفی و تبیین مکتب شهید سلیمانی و تلاش برای فرهنگ سازی در این زمینه برگزار شد.

برچسب‌ها امداد و نجات سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امداد و نجات سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امداد و نجات سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ کودک ۶ ساله فیازمانی در پی سقوط به رودخانه

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند از پیدا شدن کودک ۶ ساله فیازمانی که در داخل رودخانه فیازمان سقوط کرده بود، خبر داد.

عباس ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۵ امروز -سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت- گزارشی مبنی بر گم شدن یک پسر بچه ۶ ساله در نهاوند روستای فیازمان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر همدان اعلام شد.

وی افزود: در پی این گزارش نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قلعه‌قباد، تیم واکنش سریع شهرستان نهاوند و تیم آنست به محل حادثه اعزام شدند.

ترکاشوند تصریح کرد: این کودک ۶ ساله(محمد گنجی) از اهالی روستای فیازمان در هنگام بازی کنار رودخانه فیازمان، به داخل رودخانه سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: پس از بیش از ۶ ساعت جستجو برای یافتن کودک ۶ ساله فیازمانی در امتداد رودخانه خروشان گاماسیاب، تیم‌های هلال‌احمر و امداد و نجات کودک را در ۵۰۰ متر پایین از محل آب افتادگی در حالی‌که به شاخه‌ها و زباله‌های داخل رودخانه گیر کرده بود، پیدا کردند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر نهاوند اضافه کرد: این کودک در حالی‌که تنفس داشت به بیمارستان منتقل شد اما متأسفانه در بیمارستان فوت کرد.

انتهای پیام 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان مرگ کودک ۳ ساله بر اثر حمله سگ‌ های ولگرد گفت‌وگو با عامل مرگ کودک ۴ ساله براثر خوراندن مشروبات الکلی

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۶ ساله فیازمانی در پی سقوط به رودخانه
  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان