Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمود بصیری را سلطان ممنوع‌التصویری می‌دانیم. نه به این ‌که رکورددار طولانی‌ترین ممنوع‌التصویری بین بازیگران است. او اسطوره بدشانسی است! قد کوتاه، صورت گرد، ظاهر ساده‌ای که با کاپشن شناخته می‌شود و ... شباهت به آقای رئیس جمهور سابق شاید بزرگ‌ترین شانس یک بازیگر برای شهرت و کار بیشتر باشد. این شباهت اما برای محمود بصیری، بازیگر نام آشنای فیلم و سریال‌های «بدون شرح»، «آرایشگاه زیبا»، «مادر»، «دستفروش»، «زرد قناری»، «مهریه بی‌بی» و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آمد نداشت و سال‌ها خانه نشینی را برای او به ارمغان آورد. حالا حدود هشت سال از دولت نهم و دهم می‌گذرد. محمود بصیری موهایش سفیدتر و صدایش خش‌دار شده. او اما همچنان سالم و سرزنده است. بازیگری که در سریال‌ها معمولا نقش آبدارچی را بازی می‌کرد با این‌که سال‌ها از دولت «محمود احمدی‌نژاد» می‌گذرد همچنان خانه‌نشین است و در سکوت، زندگی‌اش را می‌گذراند. در پرونده امروز «زندگی‌سلام» بدون هیچ بهانه‌ای سراغ محمود بصیری رفتیم تا از سبک‌زندگی‌اش به عنوان یک بازیگر پیش کسوت بگوید. او هم یک ساعت پای تلفن نشست و از این روزها گفت؛ کرونا، بی‌مهری کارگردان‌ها، علاقه‌اش به حیوانات و ... خلاصه هر چیزی را که از بدل محمود احمدی نژاد در سینما و تلویزیون نمی‌دانستیم خودش گفت.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ممنوع التصویر محمود بصیری نقش احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید

پانته‌آ رمضانی‌نژاد اظهار داشت:  علی خلیل طهماسبی که به سبب تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان لردگان بستری بود، با رضایت خانواده نیکوکار عمل جداسازی اعضا وی صبح امروز انجام شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی جداسازی و برای اهدا به بیماران در صف انتظار به شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی تصریح کرد: این چهارمین عمل اهدای عضو در سالجاری است.

رمضان‌نژاد از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی قدردانی کرد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!