Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حمید آزاد بخت رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد گفت:۱۳۰ تن برنج تنظیم بازار هفته آینده در شهرستان بروجرد توزیع می‌شود.

حمید آزاد بخت اظهار داشت: در بحث نوسانات تنظیم بازار و کمبود هرگونه کالای روز، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بروجرد وارد عمل شد تا تنظیم بازار را به ویژه در روز‌های پایانی سال برای رفاه حال همشهریان به عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اداره صنعت در روز‌های بحرانی کمبود مرغ وارد عمل شد و با تنظیم و توزیع به موقع این کالای ضروری مشکل کمبود را حل و دسترسی به آن را راحت کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد عنوان کرد: در بحث کمبود مرغ در بازار با حمایت و کمک فرمانداری شهرستان و سایر ادارات مرتبط و با برگزاری جلسات متعدد توانستیم مشکل را برطرف کنیم و مرغ از تولید تا عرضه نظارت شد تا جایی که هم اکنون مرغ به وفور با قیمت ۲۳ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه مرغ موجود است و در این زمینه آرامش در سطح شهرستان بروجرد مشاهده می‌شود.

آزادبخت بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات در روز‌های اخیر توزیع روغن مصرفی و خانگی بود که با مشکلاتی در توزیع و فروش مواجه بودیم، ولی با نظارت اداره صمت روزانه حدود ۳۷۰ تن توزیع روغن داریم که امیدواریم که روغن به دست مصرف کننده واقعی برسد چرا که یکی از مشکلات ما احتکار خانگی اقلام مصرفی است.

او در حوزه برنج تنظیم بازار نیز خاطر نشان کرد: به خاطر تنظیم بازار ۱۳۰ تن برنج تنظیم بازاری آماده توزیع است که هفته آینده با قیمت مصوب هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد با اشاره به قیمت متعادل برنج در سطح بازار تاکید کرد: برنجی که طی هفته آینده توزیع می‌شود قیمتی متعادل و حتی پایین‌تر از قیمت برنج در سطح بازار است، این برنج تنظیم بازار توسط فروشگاه‌های معتبر و عاملین پخش به زودی در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد ضمن این که برنج توزیع شده از کیفیت خوبی هم برخورد است. در طول عرضه و توزیع برنج تنظیم بازاری بازرسان ما حضور دارند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن تنظیم بازار معدن و تجارت شهرستان بروجرد برنج تنظیم بازار توزیع می شود اداره صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد