Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: قطعا پیشگام و پیشتاز حرکت مورد نظر رهبری در بیانیه گام دوم جوانان مسجدی هستند.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در رابطه با نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در کادرسازی برای نظام گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از نهادهای فرهنگی برخواسته از مسجد و انقلاب است که در تربیت فرزندان و کادرهای مدیریتی بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر کانون را بستر تربیتی برای مدیران آینده کشور و کارمندان و مجموعه هایی که در شاکله نظام قرار می گیرند قرار می دهیم بسیار موفق خواهیم بود. معتقدیم کسانی باید در نظام مسئولیت به دست گیرند که به اصل نظام و انقلاب متعهد و پایبند باشند و مردم به تعهد آنها ایمان و امید داشته باشند و قطعا چنین افرادی در مسجد تربیت می شوند.

 

وی تاکید کرد: حسن و ویژگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این است که در دل مسجد شکل گرفته اند و هر کس که با مسجد در ارتباط باشد، این فرد مورد اعتماد مردم قرار می گیرد و این یک اصل و اساس است.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم در رابطه با استفاده از ظرفیت جوانان گفت: طلیعه و پیشگام  و پیشتاز این حرکت جوانان قطعا جوانان مسجدی است و ما با این بستر تربیتی که در مسجد و به همت کانون ها شکل می گیرد، می توانیم به اهداف نظام دست یابیم.

 

میرتاج الدینی با حمایت از کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: بنده در بررسی لایحه بودجه 1400 در صحن مجلس پیشنهادی را برای حمایت از فعالیت این کانون ها و مراکز قرآنی فعال در مساجد داشتم که میزان رای آن به حد نصاب نرسید ولی اگر با موافقت مجلس روبرو می شد، قطعا گام موثری در حمایت از مساجد بود.

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون ها 18 اسفند مجلس شورای اسلامی مجلس کانون های فرهنگی و هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی که در پادگان «دژ» شهر خرمشهر برگزار شد، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره هیئت معارف جنگ، اظهار داشت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

امیر سرتیپ دادرس افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجار‌های ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

جانشین فرمانده کل ارتش با تأکید بر همزمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، عنوان کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، یک اصل است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانست و گفت: با حضور در عرصه فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روز‌ها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، هم رده با آخرین دستاورد‌های فنی- مهندسی کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیرو‌های انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

این مراسم با حضور جمعی از فرماندهان نیرو‌های چهارگانه ارتش، مسئولان لشکری و کشوری استان خوزستان، اساتید مدعو و پیشکسوتان هیئت معارف جنگ، روحانیون عقیدتی سیاسی‌های ارتش و دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان دژ خرمشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد