Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با سایت‌ها، خانه‌های استیجاری، کمپ‌ها و مدارس که قصد پذیرش مسافر را دارند برخورد جدی صورت می‌گیرد و اجازه پذیرش مسافر را نخواهند داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، حجت الله غلامی شامگاه سه شنبه در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: پذیرش مسافران نوروزی در شرایط آبی و زرد استان در هتل‌ها و مراکزی که تاییدیه بهداشت و درمان را اخذ کردند، صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان وضعیت استان نسبت به هفته گذشته بدتر و به تعداد شهرستان‌ها با وضعیت زرد اضافه و تعداد شهرستان‌های آبی کم شده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه شهرضا از جمله شهرستان‌های با وضعیت نارنجی است، بیان کرد: وضعیت کنونی نشان می‌دهد دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت دقیق اجرایی نمی‌شود و بدترین شدن وضعیت شهرستان‌های استان برای ایام نوروز زنگ خطر جدی است.

زنگ خطر خیز چهارم کرونا اصفهان نواخته شد / تعداد مبتلایان جدید ‌از کانال 300 نفر گذشتسخنگوی ستاد مبارزه با کرونا اصفهان: ادامه وضعیت قرمز محدودیت‌ها را به استان باز می‌گرداندافزایش آمار مبتلایان کرونای انگلیسی در اصفهان سبب تشدید محدودیت‌ها می‌شود

وی تصریح کرد: استان‌های شمالی و جنوبی کشور وضعیت خوبی ندارند از این رو از مردم استان اصفهان درخواست می‌کنیم از سفر به این استان‌ها خودداری کنند.

غلامی با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت قاطع پیگیری و با همکاری بهداشت و درمان و بسیج طی 2 هفته آینده به صورت ضربتی در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: امیدواریم با اجرای طرح شهید سلیمانی که غربالگری، رصد و رهگیری بیماران است بتوانیم شیوع بیماری را در سطح استان کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه تشدید نظارت‌ها و رعایت طرح جامع هوشمند در دستور کار است، افزود: طرح شهید سلیمانی طرحی‌ است که نظارت، بازرسی، غربالگری، رهگیری و رصد بیماران را برعهده دارد و همه در راستای ایجاد محدودیت و جلوگیری از شیوع بیماری است.

انتهای پیام/163/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی ساختمان‌های غیرایمن که در زمان بروز هر گونه حادثه می‌تواند به تهدیدی برای جان مردم تبدیل شود، مرحله به مرحله در حال پیگیری است، گفت : در مراحل گذشته عمده تمرکز روی بررسی وضعیت ساختمان‌ها در حوزه مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و ساختمان‌های مرتبط با خدمات پزشکی بود.

وی ادامه داد: پس از آن و از حدود دو ماه قبل بررسی ساختمان‌ها در حوزه مدارس و کلاس‌های درس در حال انجام است و مدارس کرمانشاه در حال ارزیابی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اولویت بعدی برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن را دانشگاه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: در گام‌های بعدی مراکز عمومی، مراکز خرید، پاساژها، ساختمان ادارات و... به ترتیب رصد و بررسی خواهند شد و در مرحله نهایی سراغ ساختمان‌های ناایمن شاخص در حوزه شخصی خواهیم رفت.

یگانه تاکید کرد: در گام اول صرفا شناسایی ساختمان‌ها و جمع‌آوری اطلاعات این ساختمان‌ها انجام خواهد شد و این اطلاعات در سامانه کشوری «منتاک» که به همین منظور تعریف شده بارگزاری می‌شود و در گام بعد با توجه به وضعیتی که ساختمان داشته برای رفع نواقص و یا در شرایط بحرانی تخریب ساختمان تصمیم‌گیری خواهد شد و چنانچه ممکن باشد اعتباراتی نیز برای ایمن سازی ساختمان‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون هیچکدام از ساختمان‌های بررسی شده در کرمانشاه وضعیت بغرنجی نداشته که نیازمند تخریب باشد، عنوان کرد: عمده ساختمان‌های ناایمن با رفع برخی از نواقص، ایمن خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه معتقد است، وضعیت کرمانشاه از نظر ناایمن بودن ساختمان‌ها چندان بد نیست.

یگانه از مهمترین مواردی یاد کرد که در ارزیابی وضعیت ایمنی ساختمان‌ها مد نظر قرار می‌گیرد و مستحکم بودن ساختمان، امکانات و تجهیزات ایمنی، وجود پله‌های فرار و اضطراری و... را از مهمترین این موارد برشمرد.

به گفته یگانه، در مرحله اول شناسایی ساختمان‌های ناایمن در کلانشهر‌ها انجام می‌شود و سپس شهرستان‌ها با توجه به جمعیت، بزرگی سطح شهرستان و ... در اولویت خواهند بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری