Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@14:17:28 GMT

اعلام نحوه قرعه‌کشی رقابت‌های گزینشی المپیک

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۶۱۱۶

اعلام نحوه قرعه‌کشی رقابت‌های گزینشی المپیک

با توجه به اعلام قبلی اتحادیه جهانی کشتی رنکینگ کشتی‌گیران در نحوه قرعه‌کشی رقابت‌های گزینشی المپیک تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رنکینگ کشتی‌گیران در نحوه قرعه‌کشی رقابت‌های گزینشی المپیک تأثیرگذار است.

براین اساس با توجه به اعلام اتحادیه جهانی کشتی، دو نفر برتر هر وزن در رنکینگ اتحادیه جهانی، در بالا و پایین جدول مسابقات قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملاک ارزیابی اتحادیه جهانی برای رنکینگ، مسابقات قهرمانی جهان در سال 2019، رقابت‌های قاره‌ای در سال 2020 و رقابت‌های رنکینگ ایتالیا در سال 2020 است.

براین اساس با توجه به نظر اتحادیه جهانی به منظور برخورد نکردن کشتی‌گیران مطرح هر وزن به یکدیگر تا دیدار فینال، کشتی‌گیرانی که در مسابقات گزینشی المپیک  قاره‌ای و جهانی حضور می‌یابند براساس رنکینگ به شرح زیر قرعه‌کشی می‌شوند:

 

* دو کشتی‌گیر برتر رنکینگ (اول و دوم) به ترتیب در بالا و پایین جدول هر وزن قرار می‌گیرند.

* هر کشتی‌گیر حداقل باید در دو مسابقه از سه مسابقه رنکینگ شرکت کرده باشد.

* در صورت مساوی شدن امتیازات، اول رتبه در جهانی 2019، سپس رتبه در مسابقات قاره‌ای 2020 و بعد از آن تعداد حضور در رویداد (حضور در سه رویداد) ملاک خواهد بود.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی گزینشی المپیک اتحادیه جهانی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، شامگاه شنبهبرابر «کائو چنگ جو» از چین تایپه برگزار شد.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد. ابن برتری در حالی به دست آمد که پینگ پنگ باز چینتایپه ۱۹ ساله است اما رنکینگ ۲۹ جهان را در اختیار دارد.

نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، وارد جدول اصلی گرند اسمش عربستان شد در ادامه و درجدول یک شانزده نهایی با برنده دیدار «لیانگ جینگ کون» از چین و «دنیل هابسون» از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6096642 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد