Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار کردستان گفت: برای کاهش سرقت و آسایش شهروندان در ایام عید نوروز، باید تمامی معتادان متجاهر جمع‌آوری شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج، بهمن مرادنیا پیش‌از ظهر امروز در چهارمین قرارگاه استانی مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی کردستان، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت عمومی در سطح استان اظهار داشت: حفظ امنیت پایدار و کاهش وقوع جرائم و سرقت در گرو تعامل مردم و تمامی دستگاه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه باید پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های پلیس استان باشد، گفت: براساس گزارشات دریافتی، اکثر سرقت‌های رخ داده در کردستان مربوط به سرقت‌های خرد و عمدتاً تجهیزات مخابراتی و شرکت برق بوده و باید مردم نیز همانند مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان، خود را مسئول حفاظت از بیت‌المال بدانند.

استاندار کردستان با بیان اینکه جلب اعتماد و مشارکت بیشتر مردمی می‌تواند گامی اساسی برای کاهش جرایم و پیشگیری از سرقت باشد، تصریح کرد: باید وقوع سرقت و سرقت از اموال عمومی ادارات سطح استان به حداقل برسد، در غیراین‌صورت خود مسئولان و نیروهای دستگاه‌ها پاسخ‌گو باشند.

چند طرح مقابله ای برای جلوگیری از سرقت در استان البرز اجرا می‌شودماجرای سرقت از قبور امامزاده محمد (ع) کرج چه بود؟‌

وی جلوگیری از خرید و فروش مال مسروقه و کنترل و نظارت بر فعالیت کسانی که اجناس دزدی را خریداری می‌کنند، را جزو برنامه‌های اولویت‌دار پلیس خواند و یادآور شد: پیشگیری از جرم تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و همه دستگاه‌ها باید برای پیشگیری از وقوع جرم به این نهاد کمک کنند.

مرادنیا در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سال جدید، تجمع معتادان در محلی خاص را منشا وقوع جرایم خرد و کلان دانست و تأکید کرد: برای کاهش سرقت و آسایش شهروندان در ایام عید نوروز، باید تمامی معتادان متجاهر جمع‌آوری شوند.

استاندار کردستان خواستار مشارکت بیشتر مردم در راستای مقابله و اطلاع به موقع محل تجمع و پاتوق معتادان به پلیس شد و تأکید کرد: باید همه با هم برای حفظ امنیت و آسایش کنونی تلاش کنیم.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر