Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است که تساوی در زمین نساجی قائمشهر نتیجه بدی برای آنها محسوب نمی‌شود. - اخبار ورزشی -

شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی یک - یک آلومینیوم برابر نساجی گفت: شاهد بازی خوبی بودیم و فکر می‌کنم حق تیم ما برد بود. با توجه به بازی روی چمن مصنوعی و میزبانی نساجی، گرفتن یک امتیاز در زمین حریف برای ما نتیجه بدی نبود ولی می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این بازی شرایط خاصی داشتیم، بعد از جدایی خطیبی به تیم ما شوک وارد شد و دوست نداشتیم در اولین بازی از دور برگشت شکست بخوریم. بازی خوبی انجام دادیم و حضور در رده پنجم جدول شخصیت تیمی ما را نشان می‌دهد.

وی با تمجید از نساجی تصریح کرد: آنها نشان دادند که نسبت به دور رفت شرایط بهتری دارند و بازیکنان جدید نساجی که به این تیم اضافه شدند عملکرد خوبی داشتند. آنها قطعا در آینده به تیمشان کمک خواهند کرد. 

مدافع آلومینیوم اراک درباره جدایی خطیبی از این تیم و اینکه خیلی‌ها بر این عقیده‌اند نحوه جدا شدن خطیبی چندان حرفه‌ای نبود، اظهار داشت: این رفت و آمدها در فوتبال اروپا هم وجود دارد ولی در فوتبال ایران کمی بیشتر است. رفت و آمد مربیان در فوتبال حرفه‌ای یک امر طبیعی است. وقتی خطیبی از تیم ما جدا شد، حتما باشگاه با این موضوع موافقت کرده است، ما هم بازیکن هستیم و باید تابع تصمیم باشگاه باشیم و وظایف خودمان را به بهترین شکل انجام دهیم.

خرمزی: هیچ بازیکنی از تیم آلومینیوم اراک جدا نخواهد شد / هیچ بازیکنی ارجح‌تر از نام آلومینیوم نیست

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم - پیکان تداعی کننده یک خاطره تلخ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم اراکی است و در این مسابقه آنها مرتضی تبریزی بازیکن باتجربه خود را از دست دادند و تبریزی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 71 بازی با پیکان پس از برخوردی که درون زمین ایجاد شد روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی تیم آلومینیوم از زمین بازی خارج شد و پس از بررسی بیشتر پزشکان مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و فصل را از دست داده است.

این اتفاق تلخ یکی از بازیکنان باتجربه آلومینیوم را از دسترس مجتبی حسینی خارج کرد و با توجه به شرایطی که در ادامه برای این تیم اتفاق افتاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن از جمع سفید و سبزپوشان اراکی، جای خالی مرتضی تبریزی در بازی برگشت مقابل پیکان بیشتر به چشم خواهد آمد.

این بازی که جنجال‌های داوری زیادی داشت با مصدومیت مرتضی تبریزی پراتفاق‌تر هم شد و تقابل این دو تیم برای مهاجم سابق باشگاه استقلال یک تقابل عادی نخواهد بود و برای او یادآور یک اتفاق تلخ است!

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم 17 اردیبهشت ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند