Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:03:57 GMT

ساعت کار مراکز تعویض پلاک افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۰۱۳۴

ساعت کار مراکز تعویض پلاک افزایش یافت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سرهنگ صدفی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت:برابر دستورالعمل پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ،ساعت کار مراکز تعویض پلاک افزایش پیدا کرده و از تاریخ ۹ اسفند ۹۹، مراکز تعویض پلاک روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۶ و روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ در خدمت هم استانی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صدفی در ادامه گفت:مردمی که نیاز به تعویض پلاک دارند به صورت اینترنتی و از طریق سایت راهور ۱۲۰ نوبت دریافت کرده و هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک حتما مدارک قید شده در سایت را همراه داشته باشند تا به مشکل برنخورند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه افزود:با توجه به شرایط بیماری کرونا افرادی که فروشنده هستند و وکالت داده اند خودشان مراجعه نکنند و اگر وکالتی نداده اند هر دو با هم مراجعه کنند و حتما ماسک و وسایل شخصی مانند خودکار همراه داشته باشند و عزیزانی که نوبت اینرتنتی گرفته و منصرف شده اند حتما دوباره به سایت وارد شده و لغو نوبت را بزنند تا دیگران بتوانند از خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعویض پلاک راهنمایی ورانندگی مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری