Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:49:56 GMT

کسب رتبه نخست مهد قرآن آران و بیدگل در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۰۴۷

کسب رتبه نخست مهد قرآن آران و بیدگل در استان اصفهان

مدیر مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل از کسب رتبه نخست این موسسه قرآنی در بین مهدهای قرآن استان اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام حجت الله جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: موسسه قرآنی مهد قران و ولایت شهرستان آران و بیدگل رتبه نخست مهدهای قرآن استان اصفهان را از آن خود کرد.

 

مدیر موسسه مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل افزود: این موسسه قرآنی در ارزیابی های صورت گرفته از سوی مهد قرآن کریم استان اصفهان از بین ۴۰ مهد قرآن فعال در استان اصفهان حائز رتبه نخست شد و از سوی مدیریت مهد قرآن استان اصفهان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام جلالی افزود: مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل تاکنون ۲۲۰ حافظ کل قرآن و یک هزار و ۱۰۰ حافظ  در اجزای مختلف قرآن کریم تربیت کرده است و تاکنون ۶ هزار نفر آموزش های قرآنی را در این مؤسسه فرا گرفته اند.

 

مدیر موسسه مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل در ادامه بیان داشت:  تاکنون یک هزار و ۲۰۰ مربی در دوره های مختلف تربیت معلم این مؤسسه همچون تربیت مربی روخوانی و روانخوانی، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت مربی حجاب ، تربیت مربی خانواده ، تربیت مربی مهدویت ، تربیت مربی فضای مجازی ، تربیت مربی نهج البلاغه آموزش دیده اند.

 

جلالی با اشاره به اینکه این مجموعه قرآنی با ۱۲۰ نفر پرسنل فعال، اشتغال زایی برای فعالان قرآنی را هم بر عهده دارد، تصریح کرد:  مجمع خیرین این موسسه با ۴۰۰ عضو ،  موسسه خیریه نیکوکاری ولایت، مرکز ازدواج و مشاوره از جمله زیرمجموعه های این مرکز قرآنی است.

 

وی افزود: موسسه مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل به واسطه فعالیت‌های مداوم در آموزش قرآن آموز و ترویج فرهنگ قرآنی از سال ۱۳۸۲ تاکنون همواره رتبه نخست استان اصفهان و در سال ۱۳۸۷ هم رتبه نخست کشور را در زمینه فعالیت های قرآنی کسب کرده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل مهد قرآن شهرستان آران و بیدگل موسسه مهد قرآن آران و بیدگل اصفهان مهد قرآن و ولایت استان اصفهان آران و بیدگل تربیت مربی رتبه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان پلدشت در جلسه ستاد خانواده و جمعیت این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت : شهرستان پلدشت از لحاظ جمعیت با نرخ رشد جمعیت  89/2 درصدی رتبه نخست استان را در اختیار دارد.

اکبرزاده خاطر نشان کرد: با توجه به نرخ رشد جمعیت در این شهرستان  ما از مسئولین ذی ربط پیگیر تحقق امتیازات برای خانواده های دو قلو و سه قلو و بیشتر به این شهرستان هستیم .

فرماندار شهرستان پلدشت گفت:  در سال گذشته  به میزان ۱۱۵۸ نفر ولادت  در این شهرستان اتفاق افتاده که نسبت به سال ماقبل آن ۳۰ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان