Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معین الدین سعیدی نماینده  چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی نوبت عصر امروز و در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ تذکر داد: قرار نیست تمام معضلات جهان اسلام را در قالب پیشنهاد‌های بودجه‌ای حل کنیم و لازم است به سمت کیفی‌سازی پیشنهادها در حرکت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله‌ای جدیداً در مجلس ایجاد شده که پی هر حکمی می‌نویسیم «موظف» است. بودجه سیال است و باید انعطاف پذیری داشته باشد تا به دولت اختیاری هم داده شود تا با شرایط روز تصمیم بگیرد.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق و سازمان برنامه و بودجه مصوباتی داشتند که با بررسی این بند‌ها به نتیجه رسیدند. چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد/ چه نکوتر آنکه مرغــی ز قفـس پریده باشد/ پـر و بـال ما بریدند و در قفـس گشـودند/چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد. ما این چنین پر و بال دولت را کاملاً می‌بریم و چند ماه دیگر که به فضل الهی دولت جوانان حزب اللهی خواهد آمد، با مشکل مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه ۱۴۰۰ مجلس یازدهم صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی درباره لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرده است که کمیسیون تلفیق در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن فراهم نشد که در زمان خود در مجلس قرائت می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است