Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تأکید بر اهمیت رعایت شفافیت در همه بخش ها و زیرمجموعه های بانک توسعه تعاون، شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون را یکی از شفاف ترین نهادهای اجرایی بانک توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، حجت اله مهدیان در مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون با اشاره به راهبرد مدیریتی بانک توسعه تعاون درراهبری شرکت‌های تابعه برای تکمیل زنجیره ارزش افزوده خدمات بانک اظهار داشت: بانک توسعه تعاون از تمام ظرفیت های موجود برای ارائه زنجیره کاملی از خدمات و محصولات به کلیه ذینفعان استفاده می کند و شرکت های تابعه بانک، به عنوان بازوهای اجرایی موثر در عمل به وظایف توسعه ای بانک ایفای نقش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تاکید بر اینکه چشم‌انداز مدیران ارشد بانک توسعه تعاون از شرکت خدمات و پشتیبانی تحقق سودآوری نیست، تأکید داشت: شرکت خدمات و پشتیبانی قسمتی از امور وظیفه‌ای، فنی و تخصصی بانک را به عهده دارد و انتظار می رود با ریل گذاری موثر و برنامه ریزی اصولی، نقش مکملی در انجام وظایف و تحقق اهداف عملکردی بانک ایفا نموده و بستر مناسبی برای کاهش هزینه‌ها، کاهش قیمت تمام‌شده پول و اعتلای خدمات کیفی به مشتریان به‌ویژه اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی فراهم سازد.
مهدیان با اشاره به این‌که رعایت شفافیت در فرایندها، عملکرد و خدمات ارائه شده از سوی بانک توسعه تعاون و تمام شرکتهای تابعه آن، یکی از مهمترین اصول و راهبردهاست، گفت: گزارش مطلوبی که در جلسه مجمع شرکت خدمات ارائه شده بنا به تأکید حسابرس و بازرسین قانونی، طبق استانداردهای نظام حسابرسی گزارش مطلوبی است و از این منظر از ارائه دقیق، صحیح و به موقع گزارش عملکرد از هیات مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون قدردانی می کنم.
گفتنی است در این جلسه با حضور اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون و حسابرس قانونی، ضمن استماع گزارش عملکرد شرکت خدمات و پشتیبانی، صورتهای مالی این شرکت به تصویب رییس مجمع و سایر اعضا رسید.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان از رصد و نظارت بر سامانه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مظفر جمالی‌نژاد، ظهر امروز، در دیدار  با استاندار لرستان گفت: تحقق  شعار سال برای امید و اعتمادآفرینی‌ هرچه بیشتر در جامعه نیازمند همراهی و اهتمام دستگاه‌های اجرایی است.

او با اشاره به اتخاذ سیاست پیشگیرانه و اقدام به‌موقع دیوان محاسبات لرستان در چارچوب اختیارات قانونی، اضافه کرد: استفاده از تهیه تفریغ زودهنگام، تهیه گزارش‌های تحلیلی و آسیب‌شناسی و راه‌اندازی سامانه 198 ازجمله اقدامات این اداره‌کل است.

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان عنوان کرد: رصد و نظارت بر سامانه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی، بازدید‌های میدانی، برگزاری نشست‌ها و دوره‌های  آموزشی و تخصصی از دیگر اقدامات این اداره‌کل بوده‌است.

جمالی‌نژاد با اشاره به کمک به پیشرفت و توسعه لرستان، بیان کرد: دستاوردهای خوبی را در تحقق منابع  و مصارف بودجه،  جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی به‌دست آورده‌ایم.

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، نیز در این نشست گفت: تصمیم‌گیری  مؤثر و اجرای برنامه‌های کلان و راهبردی نیازمند اصلاح و بازنگری در فرآیندها و نظام بودجه‌ریزی فعلی است.

او ورود دیوان محاسبات را به حوزه شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی بسیار مهم دانست و یادآور شد: از ارسال گزارش‌های  تحلیلی و نتایج نظارت برخط ماهانه برای کمک به تصمیم‌گیری بهتر استقبال می‌کنیم.

انتهتی پیام/645

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد