Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو عضو کمیسیون تلفیق بودجه به تشریح مهمترین مصوبات امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده پرداختند.

خبرگزاری میزان- مجتبی یوسفی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های به حق مردم بحث حقوق‌های نجومی و اختلاف فاحش پرداخت حقوق کارمندان و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی است گفت: بر این اساس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرداخت حقوق کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی را منوط به درج اطلاعات درآمدی این افراد در سامانه حقوق و دستمزد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرصت سه ماهه‌ای به دولت داده شده تا خللی در پرداخت حقوق‌ها صورت نگیرد افزود: بدون درج اطلاعات در این سامانه، پرداخت حقوق‌ها غیر قانونی خواهد بود.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطع به یقین این اطلاعات در دسترس همگان و فضای مجازی قرار نخواهد گرفت، خاطر نشان کرد: اطلاعات این سامانه تنها در دسترس دستگاه‌های نظارتی مانند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور قرار خواهد بود.

علی اصغر باقرزاده عضو دیگر کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص تصمیم مجلس مبنی بر تخصیص ارز دولتی برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی نیز بیان داشت: زمانی که بحث حذف ارز ترجیحی کالا‌های اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی مطرح گردید، احتکار‌ها شروع و قیمت‌ها چندین برابر شد و دارو‌ها نیز نایاب شدند لذا با توجه به اینکه زیر ساخت‌های لازم برای حذف این ارز در کشور وجود نداشت و با توجه به سیاست‌های کلی نظام سلامت، تصمیم گرفته شد تا این ارز را در اواخر سال آینده یا در بودجه سال ۱۴۰۱ آزاد کنیم.

بیشتر بخوانید: نماینده مجلس:تنظیم ساختار بودجه ۱۴۰۰ بر مبنای پیشی گرفتن حقوق بر تورم است

در حال تکمیل...

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی کمیسیون تلفیق بودجه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون تلفیق بودجه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی پرداخت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است