Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@15:00:34 GMT

ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۴۹۲۱

ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی +عکس

ناوگان پلیس دبی به محلی برای حسادت و غبطه خوردن علاقمندان به ابرخودرو‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است و این ناوگان هر روز نسبت به گذشته بهتر می‌شود.

پلیس دبی در حال حاضر از خودرو‌های فراری، بوگاتی ویرون، پورشه، بنتلی و مک لارن استفاده می‌کند.

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به دلیل بازخورد مثبت شهروندان و رسانه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ابرخودرو پلیس دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قشم صاحب نخستین آتشخوار تندرو کشور می‌شود‌

نخستین شناورتندرو آتش نشان (آتشخوار) مزین به نام شهید خلیل عجم به ناوگان ایمنی منطقه آزاد قشم الحاق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری تسنیم از قشم، ساخت این شناور آتشنشان (آتشخوار) با تکیه بر توانمندی مهندسان متخصص داخلی و با هدف افزایش ایمنی بنادر بازرگانی و تجاری جزیره قشم به سفارش سازمان منطقه آزاد و در یکی از کارخانه‌های این جزیره صورت گرفته است.

این شناور دارای 12.50 متر طول و 3.50 متر عرض با قابلیت دریانوردی در آب های کم عمق و ساحلی با ارتفاع موج پائین است که در روزهای آینده به ناوگان ایمنی این جزیره اضافه می‌شود.

شناور تندرو آتشنشان (آتشخوار) مزین به نام شهید خلیل عجم با توجه به اهمیت ایمنی و اطفای حریق در بنادر صیادی و ‌تجاری جزیره جهانی قشم به صورت 100 درصد داخلی طراحی و ساخته شده و پس از انجام آزمایش‌های مخلف عملی به ناوگان ایمنی این جزیره الحاق می‌شود تا در صورت‌ بروز حادثه و آتش سوزی، در کمترین زمان برای خاموش کردن آتش اقدامات لازم صورت گیرد.

در کوران تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی علیه اقتصاد و دانش بومی ایرانیان، تلاش‌های جمعی و شبانه روزی متخصصان جوان ایرانی بر پایه دانش بومی می‌تواند راه دستیابی به هدف مشترک جهت رونق و پویایی اقتصاد دریاپایه این منطقه را هموار سازد.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • ۷۸ فروند هواپیما و هلی‌کوپتر وارد کشور شد
  • قشم صاحب نخستین آتشخوار تندرو کشور می‌شود‌
  • تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد
  • تصاویر خیره کننده از وسعت سیل در جنوب برزیل
  • خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • حمل‌ و‌ نقل در ناوگان فناوری
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی