Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۸ ایده استارت آپی حوزه اشتغال و کارآفرینی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان نخبه تحت حمایت کمیته امداد به مرحله نهایی، نخستین رویداد کارآفرینی امداد تهران راه یافتند و از این مجموع سه ایده به‌عنوان ایده برتر معرفی شد.

سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به اینکه نخستین رویداد کارآفرینی کمیته امداد استان تهران با حضور 18 تیم سه نفره  از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان نخبه تحت حمایت امداد تهران طی چند روز برگزار شد، اظهار کرد:این  ایده‌ها  در قالب گروهی مبتنی بر پتانسیل، نیاز و ظرفیت‌های موجود در استان تهران  با بارش فکری این نخبگان گرانقدر ارائه و داوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این رویداد باهدف توسعه ایده‌ها و رساندن طرح‌ها برتر اشتغال به مرحله تولید انبوه محصول برگزار شد. همچنین اختتامیه این رویداد چهارشنبه  13 اسفند ماه و  با حضور ویدئو کنفرانسی (اسکای روم) دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برتر کمیته امداد و مسئولان ، برگزار شد.

پرپنچی بابیان اینکه در این استارتاپ ویکند  دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت این نهاد و کارآفرینان ایده‌های کارآفرینی خود را ارائه کردند خاطرنشان کرد: داوران  قضاوت از این ایده‌ها را بر عهده و برترین ایده‌ها به مرحله پایانی راه یافتند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران حوزه اشتغال در این استارت آپ ویکند تصریح کرد: 8 ایده استارت آپی اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان تهران به مرحله نهایی  رویداد کارآفرینی کمیته امداد استان تهران راه یافت و از این مجموع سه ایده به‌عنوان طرح برتر معرفی شد.

وی گفت: مراحل این استارتاپ ویکند با ارائه ایده‌های خام، انتخاب ایده‌های برتر برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ساخت نمونه اولیه ایده‌ها، داوری نمونه‌های اولیه ساخته‌شده  و تقدیر از برندگان و حمایت از آن‌ها به پایان رسید.

پرپنچی، تأکید کرد: معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران حمایت همه‌جانبه از ایده‌های برتر منتخب این رویداد را دارد.

وی آشنایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را با محیط کسب و کار از اهداف این رویداد کارآفرینی دانشجویی خاطرنشان کرد: آشنایی این نخبگان با چالش‌های اجرای طرح و عملی کردن ایده‌های نو و دانش بینان از دیگر اهداف این رویداد است.

گفتنی ست؛ آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی ویکند استارتاپ با حضور اساتید دانشگاه و داوران این حوزه در محل سالن شورای کمیته امداد استان تهران برگزار شد و گروه‌های منتخب ایده‌های خود را از طریق ویدئو کنفرانس ارائه کردند.

تسنیم/

برچسب ها: کمیته امداد ، استارت آپ ، ایده لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NCo

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کمیته امداد استارت آپ ایده دانشجویان و فارغ التحصیلان کمیته امداد استان تهران رویداد کارآفرینی تحت حمایت برگزار شد ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خدابنده ظهر شنبه در وبینار تبیین دومین رویداد بین المللی « الف تا » که با حضور ۲ هزار نفر از آموزگاران استان در شبکه شاد برگزار شد، با تشریح نحوه برگزاری این رویداد بین المللی اظهار کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای نشر و اشاعه ایده ها و تجارب خاص مدارس است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای همکاران فراهم کرده است تا ایده ها و تجارب خاص مدارس خود را نشر و اشاعه دهند، لذا مشارکت حداکثری مدیران، آموزگاران، راهبران و سرگروه های آموزشی ابتدایی در این رویداد بین المللی با هدف ایجاد فرصت هم افزایی، هم گرایی و وحدت بخشی در راستای انتقال تجارب تحول آفرین انتظار می رود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان تفاوت دو بخش مدارس پیشتاز تحول و تک تجربه ها محورهای اصلی و فرعی رویداد از جمله مدیریت و رهبری مدرسه، فرآیندهای یاددهی-یادگیری، تولید محتوای آموزشی، روش تدریس و تولید فناوری های نوین آموزشی، برنامه تربیت، محیط تربیت و سلامت و تربیت بدنی اعلام کرد.

خدابنده همچنین برگزاری نشست های گفتگو محور معلمانه، نمایشگاه استانی و کشوری، تولید و انتشار محصولات چندرسانه ای مؤثر و ایجاد بانک تجربیات را از مهمترین برنامه های رویداد «الف تا» برشمرد.

در ادامه رییس اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان گفت: دومین رویداد بین المللی « الف تا » با هدف اجرای مطلوب برنامه طرح شهید همت و به منظور پیوند زدن تجارب ارزنده معلمان با آخرین یافته های علمی و پژوهشی معتبر اجرا می شود.

سجاد محسن پور تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار و مستندات خود را در دو محور طراحی آموزشی و اجرای تدریس و نیز گفتمان آموزشی طبق شرایط تهیه فیلم تدریس تا ۲۰ اردیبهشت ماه در سامانه https://alefta.ir ثبت و بارگذاری کنند.

کد خبر 6089982

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی