Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@23:03:44 GMT

تهران ۱۴۰۰، سالم‌تر، شادتر، قوی‌تر

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۲۳۰

تهران ۱۴۰۰، سالم‌تر، شادتر، قوی‌تر

دستگردی، رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر گفت: «باتوجه به شیوع گسترده کووید۱۹ قوانین مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی منجر به خانه‌نشینی گروه‌های مختلف جامعه شده است که از مهم‌ترین عوارض آن کاهش میزان فعالیت بدنی و در پی آن مشکلات جسمانی، حرکتی و روانی خواهد بود.

به همین دلیل چالش سده همسو با افزایش سطح فعالیت بدنی و نشاط عمومی در صد روز پایانی سال از ۲۰ آذرماه تا پایان اسفند ماه با هدف‌ ترویج سبک زندگی در ۴ فاز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» دستگردی افزود: «این چالش به‌صورت شبکه‌ای بوده و با حضور مدیران و کارشناسان اداره ورزش، مربیان ایستگاه‌های ورزش شهروندی و ورزشکاران فازهای ابتدایی آن با موفقیت به پایان رسید و اکنون با شرکت شهروندان و خانواده‌ها وارد مرحله پایانی (فاز ۴) خواهد شد.»

دستگردی درباره شرایط حضور شرکت‌کنندگان در این چالش گفت: «هر فرد با نصب برنامه گام شمار قدم‌های روزانه خود را با انتخاب مسیر، کفش ورزشی مناسب و صرف یک ساعت زمان برای پیاده‌روی می‌شمارد.» رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه یک گفت: «تاکنون ۸۷۹ نفر از ورزشکاران ایستگاه‌های ورزش شهروندی به این چالش پیوسته‌اند و در مجموع تا این مرحله ۹ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۴۸۸ گام طی شده است. به امید اینکه این حرکت زمینه‌ساز سبک زندگی فعال در میان شهروندان باشد تا سال ۱۴۰۰ را با تحرک و نشاط بیشتری آغاز کنند.»

کد خبر 588419 برچسب‌ها كروناويروس همشهری محله شهرداری ورزش مهارت‌های زندگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس همشهری محله شهرداری ورزش مهارت های زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • این ۴ نکته عمرتان را ۶ سال افزایش می‌دهد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم