Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:21:44 GMT

«آورتین» چاپ دومی شد/ روایت مبارزه حاج قاسم با اشرار

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۶۸۴

«آورتین» چاپ دومی شد/ روایت مبارزه حاج قاسم با اشرار

به گزارش خبرگزاری مهر، انتشارات ستارگان درخشان (وابسته به مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و بسیج سپاه صاحب الزمان) چاپ دوم کتاب «آورتین» اثر بهزاد دانشگر را با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه، ۱۱۲ صفحه و بهای ۱۸,۵۰۰ تومان منتشر کرد. چاپ نخست این کتاب نیز چندی پیش با همین مشخصات چاپ در دسترس مخاطبان قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام این کتاب برگرفته از منطقه‌ای در حد فاصل استان کرمان و استان سیستان و بلوچستان است، روستایی دورافتاده که یادآور حماسه ایستادگی و مبارزه حاج قاسم در برابر اشرار است.

آورتین یادآور حماسه ایستادگی و مبارزه حاج قاسم در برابر نامردانی است که امنیت و آرامش مردم را هدف گرفته بودند؛ داستان یک جنگ نابرابر با کسانی که از هیچ جنایتی خودداری نمی‌کردند.

نویسنده کتاب برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل تحقیقات به استان کرمان سفر کرده و با تنی چند از همرزمان حاج قاسم در عملیات‌های مبارزه با اشرار گفت‌وگو کرده بود. او حاصل تحقیقاتش را در قالب داستان به مخاطبان عرضه کرده است.

کد خبر 5161565 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی تازه های نشر تجدید چاپ تازه های نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب ترجمه ویروس کرونا فروش کتاب پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات قاسم سلیمانی انتشارات سروش تجدید چاپ انتشارات سوره مهر رایزنی فرهنگی انقلاب اسلامی ایران حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور