Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:10:06 GMT

یک استقلالی از حضور در کادرفنی فرهاد مجیدی انصراف داد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۷۱۶

یک استقلالی از حضور در کادرفنی فرهاد مجیدی انصراف داد

اولین اتفاق در دوران یک روزه مربیگری فرهاد مجیدی، اولین انصراف؛ مجیدی که روز گذشته نام پیروز قربانی را به عنوان یکی از دستیاران خود برای حضور روی نیمکت استقلال به باشگاه ارائه و حتی ابراهیم صادقی نیز با انتقال قربانی به استقلال موافقت کرد حالا با اولین اتفاق دوره مربیگری اش مواجه شده است؛

پیروز قربانی که تا دیروز برای حضور در استقلال و قرار گرفتن گنار فرهاد مجیدی به خودش افتخار می کرد از مربیگری در این تیم انصراف داد!

قربانی بعد از بررسی شرایط تیم استقلال از حضور در کادر فنی استقلال صرف نظر کرد تا به این ترتیب حضور فراز کمالوند و بهزاد غلامپور تا این لحظه در کادر فنی مجیدی قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۲ برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان استقلال پیروز قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات