Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی نسبت به کاشت نهال اقدام کرد.

 

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز،  خدارحمی روز چهارشنبه 13 اسفند سال جاری در اقدامی نمادین به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و به منظور پاسداشت فرهنگ احترام به طبیعت ، نسبت به کاشت نهال در محوطه این بانک اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه های ارزشمند ملی و ترغیب کارکنان بانک به کاشت نهال و احترام به طبیعت برگزار شد.

شایان ذکر است بانک کشاورزی به عنوان بانک سبز و حامی محیط زیست ، فعالیت های فراوانی از جمله گسترش بانکداری الکترونیکی، اجرای اصول بانکداری سبز، پرداخت تسهیلات برای ایجاد و گسترش باغات، اجرای عملیات آبخیزداری و حمایت از تشکل های مردم نهاد حامی محیط زیست انجام داده است

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کشاورزی محیط زیست تسهیلات بانکداری سبز آبخیزداری کاشت نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، به منظور مشارکت زندانیان در فعالیت‌های عام‌المنفعه، زندانیان ملایری در پویش درختکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان شرکت کردند.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر پویش کاشت یک میلیارد درخت را آغاز کرده است.

در راستای آشنایی زندانیان با فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ایجاد همدلی و همکاری در فضای عمومی برای بازسازی طبیعت و ساخت ایرانی آباد، با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان تعداد هزار اصله درخت توسط زندانیان در محل موردنظر کاشته شد.

دیگر خبرها

  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند