Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نوربخش حاتمی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه دائمی عرضه محصولات روستایی و بازارچه‌هایی بدین منظور در استان، اظهار داشت: دو نمایشگاه در محل سازمان جهاد کشاورزی استان افتتاح شده که یکی از آن‌ها به‌عنوان نمایشگاه دائمی مربوط به کل محصولات تولیدی زنان کارآفرین و شاغل در بخش کشاورزی است که به صورت دوره‌ای در اختیار بانوانی که در عرصه کشاورزی فعالیت دارند قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح تاثیر این نمایشگاه‌ها، گفت: دو تا تاثیر بسیار مهم دارد یکی از نظر اقتصادی که بخش عمده‌ای از فعالیت‌های حوزه کشاورزی توسط بانوان و زنان سرپرست خانوار انجام می‌شود که کمک می‌کند به عرضه مستقیم، درآمد بیشتر برای تولیدکننده و خرید مستقیم از تولیدکننده و هزینه کمتر برای مصرف کننده و در حذف واسطه‌ها تاثیر بسزایی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: برای سایر اقشار شاغل در جامعه کشاورزی از جمله مردان و جوامعی که در این عرصه هستند، فرهنگ‌سازی می‌شود که به حوزه تولید محصولات ورود کنند و ما هم به عرضه مستقیم آن‌ها کمک می‌کنیم.

وی ادامه داد: دو نوع محصول در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود یکی محصولاتی است که به صورت عادی و معمولی تولید و مستقیم عرضه می‌شود که قطعا قیمت تمام شده، ارائه شده و عرضه شده خیلی کمتر از قیمت بازار است.

حاتمی گفت: نوع دوم عرضه ۱۵ محصول ارگانیک و محصول دارای گواهی سلامت استانداردی است که در استان شناسایی و عرضه شدند، این محصولات به دلیل کیفیت بالا و تقاضای بالایی دارند، گاها با قیمت‌های بالاتری از محصولات معمولی عرضه می‌شود اما محصولاتی کاملا سالم و با ارزش غذایی بالایی هستند که متقاضیان بالایی دارند.

وی یکی از برنامه‌های سازمان را معرفی همین محصولات در داخل کشور در تمام استان‌ها و در بین تمام اقشار جامعه کشور دانست و گفت: در رابطه با نمایشگاه‌های بین‌المللی و حتی نمایشگاه خارج از کشور هم پیگیری‌های شده و قول‌های مسعدی از وزارتخانه گرفتیم تا ماکلین این محصولات سالم و دارای گواهی استاندارد بتوانند بدون پرداخت هزینه و در اولویت در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی شرکت کنند و محصولات خود را عرضه کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه کشاورزی زنان بازار نمایشگاه ها عرضه می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران که از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین المللی در کشور ایران است، صبح امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 با حمایت همراه اول و سخنرانی رییس جمهور کشورمان آغاز به کار کرد.

«ایران اکسپو» با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و امکان آشنایی، مذاکره و برقراری تعاملات تجاری شرکت ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا در آن با بزرگترین برندهای صنعتی ایران در حوزه های مختلف فراهم است.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در این دوره از برگزاری نمایشگاه IRAN EXPO 2024 بیش از 800 شرکت بزرگ و صنعتی ایرانی به مدت پنج روز محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار می دهند.

قرار است این نمایشگاه که با ارائه محصولات و دستاوردهایی در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی برگزار می شود، میزبان بیش از دو هزار بازرگان، سرمایه گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان باشد.

ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 1403 که تا 12 اردیبهشت 1403 دایر است، از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری