Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیمین لیلرد حتی در شب هایی که عملکرد خوبی هم ندارد، سرنوشت ساز است.

پورتلند تریل بلیزرز با شکست گلدن استیت واریرز به بیستمین پیروزی فصل رسید.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ کوین دورنت و لبران جیمز کاپیتان های دو تیم

ذخیره های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ نام تری یانگ و دوین بوکر دیده نمی شود!

ساکرامنتو کینگز 123-120 لس آنجلس لیکرز / یک شکست دیگر، این‌بار در غیاب جیمز

به گزارش طرفداری، در جریان بازی های فصل عادی لیگ NBA، پورتلند تریل بلیزرز توانست با پرتاب لحظات پایان دیمین لیلرد، 106-108 گلدن استیت واریرز را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلرد با اینکه عملکرد چندان جالبی نداشت و از 17 اقدامش تنها 6 تا را به امتیاز تبدیل کرد، اما در لحظات پایانی بازی 8 امتیاز متوالی آورد تا بلیزرز در خانه به پیروزی برسد. در کنار لیلرد، کارملو انتونی هم 22 امتیاز کسب کرد و به روند خوب خود در بازی های اخیر ادامه داد. 3 بازیکن دیگر میزبان نیز بالای 10 امتیاز کسب کردند که از آن ها می توان به رابرت کاوینگتن و انیس کنتر اشاره کرد. داستان تکراری اکثر بازی های این فصل گلدن استیت در این بازی هم تکرار شد و با اینکه استفن کری 35 امتیاز آورد، واریرز نتوانست پیروز شود. بعد از کری بیشترین امتیاز مهمان را اندرو ویگینز با 14 امتیاز به دست آورد و دریماند گرین هم به نقش متفاوت خود در این فصل ادامه داد و 12 اسیست برای تیمش فراهم کرد. پورتلند در حالی در جایگاه پنجم کنفرانس غرب قرار دارد که واریرز اکنون نهم است و از جایگاه پلی آف خارج شده است.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع پورتلند تریل بلیزرز 28 27 27 26 108 گلدن استیت واریرز 29 27 24 26 106 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزادروند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیمبهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

مهدی طارمی چرا نیمکت نشین شد؟ جواد زرینچه | مخاطب خاص پیام کاپیتان اسبق استقلال کیست؟ دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت سرمربی اودینزه: داور قبل از اعلام پنالتی برای میلان باید سوت پایان بازی را می زد اوله گونار سولسشر: خوب نبودیم و این یک امتیاز را مدیون هندرسون هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پورتلند تریل بلیزرز گلدن استیت واریرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۲ برد برای ذوب‌آهن، ۱۷ برد برای استقلال و ۱۶ تساوی به دست آمده است.

در ۲۲ بازی برگزار شده در تهران و به میزبانی استقلال نیز ذوب‌آهن ۵ برد و استقلال ۱۱ برد کسب کرده‌اند و ۶ بازی مساوی شده است.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ آرمین سهرابیان ابتدا برای استقلال گلزنی کرد و در ادامه مهدی مهدی‌پور به اشتباه دروازه استقلال را باز کرد تا بازی مساوی شود.

استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ بوده و پیروزی در این دیدار برای این تیم حیاتی است؛ ذوب‌آهن نیز با ۳۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و برای صعود در جدول رده‌بندی به امتیاز نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA