Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:03:39 GMT

افتتاح 12 پروژه خدمات شهری در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۸۰۸۶

افتتاح 12 پروژه خدمات شهری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد پیش از ظهر امروز آیین افتتاح پروژه‌های خدمات شهری چهارمحال و بختیاری و بزرگداشت روز درختکاری در محل محوطه دانشگاه دولتی شهرکرد برگزار شد.

اقبال عباسی در این مراسم گفت: در دولت تدبیر و امید در چهارمحال و بختیاری 3 هزار و 329 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 983 میلیارد تومان افتتاح شده که 10 درصد این اعتبار توسط مردم تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با تشکر از همه شهرداری‌ها و عوامل اجرای پروژه‌های خدمات شهری ادامه داد: امروز 12 پروژه در سه شهرستان شهرکرد، بن و بروجن با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد تومان و اشتغالزایی 370 نفر در شهرهای شهرکرد، بروجن، بن، نقنه، نافچ و فرخشهر  افتتاح می‌شود.

وی با تبریک روز درختکاری و لزوم توجه به مراتع و جنگل‌ها گفت: اگر مراتع به خوبی حفاظت نشود و دام‌ها بدون کنترل به مراتع گسیل شوند قطعا گرفتاری‌های بسیاری در استان ایجاد خواهد شد که لازم است توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

6 پروژه خدمات شهری شهرکرد کدام‌اند؟

در ادامه بهادر عبدالغنی با تشکر از همکاری همه مجموعه‌ها در افتتاح پروژه‌های خدمات شهری گفت: 6 پروژه‌ای که امروز به بهره‌برداری می‌رسد شامل احداث باند دوم خیابان جهاد منطقه میرآباد، اجرای محوطه‌سازی بلوار رهبر، اجرای محوطه‌سازی میدان امام‌زادگان دوخاتون(س)، اجرای معابر فرهنگی کوی نمدمال‌ها، احداث بوستان‌های سطح شهر و اجرای روکش آسفالت معابر سطح شهر است.

احداث روگذر و زیرگذر خیابان معلم در فروردین ماه 1400کلنگ‌زنی خواهد شد

شهردار شهرکرد ادامه داد: در سال 1400 مبلغی بالغ بر 200 میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی در شهرداری شهرکرد تعریف شده که از مهم‌ترین آن‌ها احداث روگذر، زیرگذر خیابان معلم است که به امید خدا در فروردین ماه کلنگ‌زنی خواهد شد که برای آن اعتباری معادل 130 میلیارد تومان تعیین شده است.

وی با تشکر از همکاری مجموعه استانداری در تخصیص 50 میلیارد تومان اوراق سکوک که قرار است در زمینه حمل‌ونقل شهری و خرید اتوبوس صرف شود، اظهار داشت: پروژه احداث پارکینگ چندطبقه در خیابان فردوسی، روبه‌روی مسجد نو از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری در سال جدید است.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمات شهری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی استاندار بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد چهارمحال و بختیاری میلیارد تومان خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر، زنگ کار و تلاش با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولین استانی نواخته شد.

بیشتر بخوانید

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری+فیلم

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری