Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کامل گلباغی در جمع اصحاب رسانه در فضای مجازی اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، در دومین سال برگزاری رویداد فهما، با ارائه طرح ملی ایران قوی، بستر جریان سازی این گفتمان را در بین آحاد مردم به ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مهیا کرد و زمینه رقابت سالم بچه‌های مسجد را در ظهور و بروز این رویداد مهم در بستر فضای مجازی فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: در راستای اجرای این طرح بالغ بر 25 هزار کانون در سراسر کشور فعالیت‌های خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کردند که سهم استان کردستان در اجرای این طرح ملی قریب به 600 کانون فرهنگی هنری است.

وی شناسایی و توانمند سازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیّه، امید و تلاش، حضور موثر و هدفمند بچه‌های مسجد در فضای مجازی را از اهداف طرح ملی ایران قوی برشمرد و افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تا 22 بهمن ماه سال جاری فرصت داشتند برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در این سامانه ثبت کنند.

گلباغی با اشاره به آغاز مرحله نیمه نهاییِ داوری طرح ملی «ایران قوی» از ۱۳ اسفندماه، گفت: بعد از اتمام مهلت ثبت اثار کار داوری اولیه آغاز شد که با ارزیابی‌های صورت گرفته و امتیازات کسب شده کانونی، ۳۵۹ کانون به مرحله داوری نیمه نهایی راه یافتند که 6 کانون فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز جواز داوری این مرحله را به دست آوردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، همچنین گفت: کانون کنعان سنندج در رواق کتاب و فن آوری، کانون مهدیه قروه در رواق سرود، کانون امام خمینی(ره) دیواندره در رواق رسانه، کانون چهاریارنبی(ص) سنندج در رواق نمایش، کانون نبی اکرم(ص) سنندج در رواق نور و کانون طاها دهگلان در رواق قلم مرحله نیمه نهایی طرح ملی ایران قوی ارزیابی می‌شوند.

وی با بیان اینکه داوری مرحله نیمه نهایی تا 15 اسفند ادامه دارد، یادآوری کرد: نهایی آثار منتخب روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه انجام می‌شوند تا ۱۲۰ کانون برتر این طرح و نیز آثار برتر معرفی و تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان مدیرکانون مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی ایران قوی مرحله نیمه نهایی مساجد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست ویتنام، حریف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ازبکستان در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه ۲ بر یک برنده شد.

بدین ترتیب تیم ملی ازبکستان در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها حریف ایران شد. تیم ملی ایران امروز با نتیجه ۶ بر یک از سد قرقیزستان گذشت تا به نیمه نهایی صعود کند.

پیش از این تیم ملی فوتبال تایلند با نتیجه ۳ بر دو عراق را از پیش رو برداشته بود و در دیگر دیدار یک چهارم نهایی این رقابت تاجیکستان ۲ بر یک از سد افغانستان گذشت. دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود. روز جمعه مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا سهمیه صعود به جام جام جهانی را کسب می‌کردند و ازبکستان به عنوان میزبان رقابت‌ها از قبل به این مسابقات صعود کرده بود، تیم‌های بازنده یک چهارم نهایی برای کسب پنجمین سهمیه جام جهانی با هم رقابت خواهند کرد.

برنامه مسابقات روز جمعه به شرح زیر است:

پلی آف

عراق – افغانستان / ساعت ۱۰:۳۰

ویتنام – قرقیزستان / ساعت ۱۲:۳۰ 

نیمه نهایی

تایلند – تاجیکستان / ساعت ۱۴:۳۰ 

ازبکستان – ایران / ساعت ۱۷:۳۰

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی