Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:47:39 GMT

افتتاح ۱۲ پروژه عمران شهری در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۸۸۰۳

افتتاح ۱۲ پروژه عمران شهری در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در استان ۱۲ پروژه عمران شهری افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

اقبال عباسی ۱۴ اسفندماه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در  هشت سال گذشته حدود ۳۳۲۹ پروژه عمرانی با اعتبار حدود ۴۹۷۳ میلیارد تومان در استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: حدود ۱۰ درصد این پروژه‌ها در حوزه عمران شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: حدود ۹۰ درصد اعتبارات هزینه شده شهرداری‌ها در حوزه عمران شهری نیز از طریق درآمدهای اختصاصی که همان مشارکت مردمی است، تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه در سه شهرستان و شش شهر چهارمحال و بختیاری ۱۲ پروژه عمران شهری افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان هزینه شده و برای ۳۷۰ نفر نیز اشتغالزایی شده است.

عباسی بیان کرد: این پروژه‌ها در شهرهای شهرکرد، فرخشهر، بروجن، نقنه، بن و نافچ اجرا شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به هفته منابع‌طبیعی و روز درختکاری، عنوان کرد: حفظ منابع‌طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است، اگر تعادل در بهره‌برداری از منابع‌طبیعی رعایت شود، تخریب نیز صورت نمی‌گیرد و شاهد مشکلات ناشی از تخریب منابع‌طبیعی نخواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه درخت و درختکاری یکی از کلیدی‌ترین عناصر در حفاظت از منابع‌طبیعی و محیط‌زیست است، گفت: این مسئله نیز نقش موثری در پاکسازی هوا، حفظ خاک، آب، حفظ تعادل زمین و .. دارد، امروز قطع بی‌رویه درختان، آتش‌سوزی و چرای بی‌رویه دام یک زنگ خطر جدی برای منابع‌طبیعی محسوب می‌شود.

تعریف ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری شهرکرد

در ادامه بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد با بیان اینکه از پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری شش پروژه مربوط به شهر شهرکرد است، اظهار کرد: محوطه‌سازی بلوار رهبر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، محوطه‌سازی میدان امامزادگان حلمیه و حکیمه خاتون شهرکرد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، اجرای معابر فرهنگی کوی نمدمالان در شهرکرد، اجرای روکش آسفالت معابر سطح شهر، احداث باند دوم خیابان جهاد میرآباد غربی و احداث بوستان‌های سطح شهر از جمله این طرح‌ها است.

وی با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری شهرکرد، گفت: در این بودجه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی تعریف شده است و این بودجه به اعضای شورا تقدیم شد.

عبدالغنی بیان کرد: اجرای زیرگذر و روگذر میدان معلم با اعتبار موردنیاز ۱۳۰ میلیارد تومان مصوبه شورای ترافیک را اخذ کرده است و این پروژه تا ابتدای سال ۱۴۰۰ کلنگ‌زنی می‌شود، همچنین پارکینگ فردوسی شهرکرد با اعتبار مورد نیاز ۸۰ میلیارد تومان با ظرفیت ۶۰۰ خودرو در دو هفته آینده کلنگ زنی خواهد شد.

گفتی است، این مراسم به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور و همزمان با سراسر کشور به‌منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های سراسر کشور برگزار شد.

در پایان این آئین استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئوان استانی اقدام به غرس نهال به‌مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری افتتاح پروژه عمرانی شهرداري استاندار چهارمحال و بختیاری میلیارد تومان پروژه ها پروژه عمران منابع طبیعی بهره برداری شهرداری ها عمران شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود