Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی ارزیابی از عملکرد شورای پنجم شهر اراک مطلوب است.

سید علی آقازاده ۱۴ اسفندماه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان شهرداری منطقه ۲ اراک با اشاره به تحرک مناسب و انگیزه بالا و تعامل سرپرست شهرداری اراک در روزهای اخیر، به مجموعه شهرداری توصیه کرد که ماه های پایانی عمر شورای پنجم شهر اراک، این روحیه را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از شهردارانی که در دوره پنجم فعالیت شورای شهر، در اراک فعالیت داشتند، گفت: در یک ماهه اخیر شاهد جنب و جوش بیشتری در شهر هستیم و در واقع فعالیت ها با علاقه انجام می شود و امیدواریم که در این ماه های پایانی، سرپرست شهرداری مورد حمایت شورا قرار گیرد و مجموعه استانداری نیز پشتیبانی لازم را خواهد داشت.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در دوره پنجم شورای شهر اراک، فعالیت های خوبی انجام شد، پروژه ها به نتیجه رسید و در واقع ارزیابی خوب است، اما سه چهار ماه آینده در تکمیل اقدامات و پرونده شورای پنجم بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به احداث ساختمان برای شهرداری، افزود: با توجه به اینکه مردم در این ساختمان رفت و آمد خواهند داشت لازم است که فضای ساختمان مناسب و شیک باشد، ساختمان شهرداری منطقه ۲ در یک خانه مسکونی اجاره ای است که مسلما این شرایط مناسب نیست، اما اگر ساختمانی مناسب و شکیل و مقاوم ساخته شود استقبال مردم خوب خواهد بود.

آقازاده با بیان اینکه ۱۱ میلیارد تومان برای این ساختمان هزینه خواهد شد، گفت: زمان ساخت این ساختمان ۱۸ ماه تعیین شده است اما امیدواریم که پیمانکار تا اسفندماه سال آتی ساختمان را تحویل دهد تا خدمات بهتر و بهینه به شهروندان ارائه شود.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان مرکزی شوراي شهر اراك شورای پنجم شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در زمینی به‌مساحت 32هزار مترمربع در 22شهریور 1394 آغاز شد و این پروژه در سال 1399 با پیشرفت فیزیکی 70درصدی متوقف شد.

عدم تأمین منابع مالی و عدم استفاده از منابع استانی به‌عنوان دلایل توقف ساختمان جدید استانداری لرستان در سال‌های اخیر مطرح بوده‌است.

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

ابوطالب شفقت، صبح امروز، در بازدید از ساختمان در دست احداث استانداری لرستان، گفت: این پروژه به‌علت نبود منابع مالی تاکنون نیمه‌تمام مانده‌است.

او با بیان اینکه احداث ساختمان جدید استانداری لرستان به 250میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: مهلت زمانی حدود پنج ماهه را برای شناسایی پیمانکار و استقرار معاون عمرانی برای پیشبرد امور اجرایی این پروژه تعیین می‌کنیم.

استاندار لرستان تأکید کرد: ساختمان جدید استانداری به تغییراتی در معماری نیاز دارد تا بتوانیم این پروژه را به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان