Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:00:44 GMT

۱۲۶ زندانی از زندانهای آذربایجان غربی آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۸۰۹

۱۲۶ زندانی از زندانهای آذربایجان غربی آزاد شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ظهر پنجشنبه همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان زندان‌های کشور به استان ۱۲۶ نفر از زندانیان این استان به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازخواهند گشتند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در حاشیه مراسم آزادی این زندانیان گفت: تراکم جمعیت زندانیان در زندان مهاباد بیشتر از ظرفیت است و انتظار داریم برای این مساله توسط مقامات محلی چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی حاج محمدی با بیان اینکه در حاکمیت اسلامی حفظ کرامت انسان‌ها یک اصل است و زندانیان نیز دارای حقوق شهروندی و کرامت انسانی هستند، ادامه داد: اعتقاد ما این است که خدمت در زندان‌ها در نظام اسلامی یک فرصت است که می‌توان به افراد آسیب دیده جامعه کمک کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: اگر ما بتوانیم با اجرای کامل برنامه‌های اصلاحی و تربیتی شرایط مناسب را برای بازگشت زندانیان به زندگی شرافتمندانه فراهم نمائیم یقیناً زندانیان نیز در این مسیر تلاش متقابلی انجام خواهند داد.

حاج محمدی افزود: با توجه به توسعه برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها، مددجویانی که حضور فعال در این برنامه‌ها داشته باشند از امتیازات قانونی برخوردار خواهند شد.

خدرلو، فرماندار شهرستان مهاباد هم انتقال زندان مهاباد به خارج از شهر و توجه ویژه به راه باز برای زندانیان را از مطالبات کلیدی عنوان کرد و افزود: همزمان با سفر رئیس سازمان زندان‌های کشور به مهاباد زمینه آزادی ۱۰ زندانی مهابادی فراهم شد که بدون شک زندگی دوباره ای برای زندانی و خانواده‌هایشان خواهد بود.

کد خبر 5161794

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان زندان ها آزادی زندانیان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان شیراز زلزله اردبیل مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران شهرستان کرج انتخابات 1400 مشهد رئیس سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

اردلان محمدپور رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که طبیعت بویژه گیاهان و درختان در فصل گلدهی و شکوفه‌دهی هستند، وجود جوی پایدار می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا حدودی ابری همراه با ورزش باد پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و تکاب، اشنویه و چالدران با حداقل دمای چهار درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هفت و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم