Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:33:40 GMT

کاشت ۸۵ هزار اصله نهال در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۱۲۷

کاشت ۸۵ هزار اصله نهال در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کاشت ۸۵ هزار اصله نهال در استان خبر داد و گفت: برای گسترش فرهنگ درختکاری نهال در اختیار همه مردم استان قرار داده شود.

حسین کلانتری در آغاز هفته درختکاری یک اصله نهال کاج کاشت و بر ترویج فرهنگ درختکاری در استان تاکید کرد و افزود: برای گسترش فرهنگ درختکاری، نهال در اختیار همه مردم استان قرار داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه حیات بشر با طبیعت و جنگل و درخت ارتباط دارد، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های برتر کشور در حوزه منابع طبیعی است و ۹۰ درصد عرصه‌های را جنگل و مرتع پوشانده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید از منابع طبیعی حفاظت کنیم و آن را نیز توسعه دهیم، ادامه داد: با استفاده از فناوری‌های نوین و دانش روز و به کارگیری اقشار مختلف منابع طبیعی را توسعه دهیم.
کلانتری با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، خاطرنشان کرد: قطع درخت ستم به شهروندان یک شهر، استان و یک جامعه است.
وی در پایان از کاشت ۸۵ هزار اصله نهال در استان خبر داد و عنوان کرد: برای گسترش فرهنگ درختکاری نهال در اختیار همه مردم استان قرار داده شود.
همچنین، غلام‌حسین حکمتیان‌اصل، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حفاظت از جنگل‌ها و مراتع گفت: به یاد جان باختگان منابع طبیعی و شهدا نهال کاری خواهیم داشت.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ۹۰ درصد استان کهگیلویه و بویراحمد عرضه منابع است، تصریح کرد: آتش‌سوزی‌ها مهمترین تهدید منابع طبیعی است لذا با کاشت درخت این کمبودها و مشکلات رفع شود.
گفتنی است؛ استاندار همچنین در پروژه درختکاری شهرداری و شورای شهر حضور یافت و یک اصله درخت کاج در این نقطه از شهر یاسوج کاشت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روز درختکاری استاندار کهگیلویه و بویراحمد منابع طبیعی و آبخیزداری كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ درختکاری منابع طبیعی اصله نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر