Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@06:30:42 GMT

تصاویر| ابرخودروهای پلیس دبی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۱۰۵۳

تصاویر| ابرخودروهای پلیس دبی

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس دبی یک ابرخودروی جدید به ناوگان خود اضافه کرده است.

تویوتا ۲۰۲۱ GR Supra که به تازگی در ناوگان پلیس دبی امارات به کار گرفته شده می‌تواند در مدت زمان ۴.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر اعلام شده است.

ناوگان پلیس دبی به محلی برای حسادت و غبطه خوردن علاقمندان به ابرخودرو‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است و این ناوگان هر روز نسبت به گذشته بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تویوتا ۲۰۲۱ GR Supra که به تازگی خریداری شده دارای یک موتور شش سیلندر توربوشار است.

پلیس دبی در حال حاضر از خودرو‌های فراری، بوگاتی ویرون، پورشه، بنتلی و مک لارن استفاده می‌کند.

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به دلیل بازخورد مثبت شهروندان و رسانه هاست. ما دائمه به دنبال راه‌هایی برای ارتباط با مردم هستیم.ما سعی نمی‌کنیم که با این اتومبیل‌ها خودنمایی کنیم، بلکه می‌خواهیم به ساکنان و گردشگران نشان دهیم که پلیس در شهر چقدر مهربان است.

فورد موستانگ ناوگانی از ابرخودروهای پلیس دبی رولزرویس Wraith لوکس ترین خودروی پلیس دبی لامبورگینی آونتادور بوگاتی ویرون سریعترین خودروی جهان که یکی از گرانترین خودروهای پلیس دبی است برابوس 700 لامبورگینی آونتادور بنتلی کانتیننتال GT لامبورگینی آونتادور که توانایی رسیدن به سرعت 350 کیلومتر در ساعت را دارد از چپ، پورشه پانامرا، اسپرت هیبریدی BMW i8، برابوس 700 BMW i8 مک لارن MP4-12C لیکان هایپراسپورت آئودی R8 آستون مارتین یک-۷۷ از چپ: نیسان GT-R ، آئودی R8 ، بنتلی کانتیننتال GT و یک BMW i8 خودروی تویوتا سوپرا که به تازگی در پلیس دبی به کار گرفته شده است شاسی بلند غیاث برابوس 700 مرسدس بنز SLS-AMG منبع: فرارو

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس دبی امارات خودروی پلیس پلیس دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • لامبورگینی دیابلو GT فقط 80 دستگاه! (عکس)
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد