Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آژانس دارویی اروپا روز پنجشنبه اعلام کرد ارزیابی «اسپوتنیک-وی» واکسن روسی کرونا را آغاز خواهد کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌اِن‌بی‌سی»، این آژانس در بیانیه‌ای اعلام کرد، تأثیرگذاری، ایمنی و کیفیت واکسن کرونای روسی را مورد بررسی قرار خواهد داد و تلاش خواهد کرد زودتر از زمان معمول این مأموریت را به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر اسلواکی و مجارستان واکسن اسپوتنیک-وی را سفارش داده‌اند و آلمان، جمهوری چک و اتریش نیز خرید آن را در نظر دارند.

واکسن کرونای روسی پس از آنکه توسط نشریه پزشکی «لنست» مورد ارزیابی قرار گرفته و کارایی آن بالای نود درصد عنوان شد، توجه کشورهای مختلف جهان را جلب کرد.

«کریل دمیتریف» مدیر اجرایی بودجه سرمایه‌گذاری‌های مستقیم روسیه که مسئول تبلیغ واکسن اسپوتنیک در سرتاسر جهان است با استقبال از این تصمیم اروپا گفت، این تبادلات می‌توانند به پلی میان اروپا و روسیه تبدیل شوند و لزومی ندارد که این مسئله سیاسی شود.

وی هچنین بیان داشت، اگر اتحادیه اروپا واکسن اسپوتنیک-وی را تأیید کند، روسیه از ماه ژوئن می‌تواند پنجاه میلیون دوز به این قاره ارسال کند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه اروپا ویروس کرونا واکسن اسپوتنیک وی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس

سردار آزمون از تاسیس آژانس هواپیمایی خود خبر داد.

طرفداری | سردار آزمون وارد کسب و کار جدیدی شده است.

سردار آزمون بازیکن ایرانی باشگاه رم، با انتشار یک استوری اینستاگرامی از کسب و کار جدید خود خبر داد. آزمون یک آژانس هواپیمایی تاسیس کرده است تا کنار فوتبال خود، به مدیریت این مجموعه هم رسیدگی کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد