Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر دریادار حبیب الله سیاری گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت حاد شیوع این ویروس در استان خوزستان، قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش، ابلاغیه مجددی خطاب به نیروهای تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد. 

معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش افزود: براساس این ابلاغیه همه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی-درمانی تابع آن نیرو مستقر در استان خوزستان ضمن هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام ظرفیت و امکاناتِ در اختیار، نسبت به پذیرش و درمان بیماران کرونایی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، بیمارستان‌های مستقر در استان خوزستان در صورت اعلام نیاز، کمک ها و پشتیبانی‌های لازم در زمینه های مختلف به عمل می‌آید.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: براساس ابلاغیه قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع) ارتش و با در نظر گرفتن شیوه نامه‌ها و ابلاغیه‌های قبلی صادره از قرارگاه پدافند زیستی آجا، تمهیدات لازم به منظور تقویت و استمرار اقدامات پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در تمامی یگان ها، رده‌ها و مراکز تابع آن نیرو اتخاذ، اجرا و نسبت به اعمال نظارتهای دقیق تر در این زمینه در تمامی سطوح ستاد و صف اقدام شود .

همچنین با توجه به وضعیت حاد شیوع کرونا در استان خوزستان، لازم است یگان‌ها و کوی‌های سازمانی مستقر در این استان به شکل دقیق تر نظارت و کنترل شوند و تمامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مرتبط با وضعیت قرمز، با نظارت دقیق فرماندهان در یگان‌ها و کوی‌های سازمانی استان استمرار داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش اضافه کرد: اعزام هرگونه ماموریت غیر ضروری به استان یاد شده خودداری و به تعطیلی فهرست مشاغل گروه های دو، سه و چهار (مانند آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز تهیه و طبخ و توزیع مواد غذایی دارای پذیرش مشتری، تالارهای پذیرایی، استخرها و باشگاه‌های ورزشی، مهد کودک‌ها، گیم نت، مراکز خرید و بازارهای موقت) که به خانواده‌ها یا افراد خارج از  ارتش خدمات ارایه می‌دادند، به دقت نظارت شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: قرارگاه پدافند زیستی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته