Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۰ هزار وام اشتغال‌زایی امسال به مددجویان این نهاد در استان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

حبیب‌الله آسوده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) مطابق فرمایش مقام معظم رهبری توانمندسازی مددجویان و افراد تحت پوشش است و در تمامی موارد تلاش وافری صورت می‌گیرد تا عزت و کرامت مددجویان نیز حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی بیان کرد: در این راستا همه ساله وام‌هایی با هدف ایجاد اشتغال در میان جامعه هدف توزیع می‌شود که امسال نیز با توجه به شرایط کرونا این مهم در دستور کار قرار گرفت.

آسوده بیان کرد: بیش از 10 هزار وام با هدف اشتغال‌زایی در سال جاری در میان مددجویان و افراد تحت پوشش توزیع شد و ضریب اشتغال مناسبی نیز از این ناحیه ایجاد شد.

اشتغال 4 هزار نفر در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقیخبر عجیب از اشتغال کارگران در قزوین / 500 کارگر کم داریمرونق اشتغال زنبورداری در مشهد/ میزان مصرف عسل رو به افزایش است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی اذعان کرد: عمده مشاغلی که از ناحیه این وام‌های اشتغال برای مددجویان فراهم شده مربوط به مشاغل خرد و بعضا خانگی است و البته کرونا به همین سطح از مشاغل نیز لطماتی وارد کرد که در راستای به حداقل رساندن این ضررها نیز اقدامات و تمهیداتی در دستور کار قرار گرفت.

آسوده ادامه داد: باید میان ایجاد اشتغال و فراهم شدن زمینه خودکفایی مددجویان پل ارتباطی مناسبی برقرار شود و معمولا درصدد هستیم در یک بازه زمانی مشخص پس از ایجاد اشتغال زمینه خودکفایی را نیز فراهم کنیم و البته خود خانواده مددجویان پس از ایجاد اشتغال در این مسیر گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره ایجاد اشتغال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۴ هزار خانوار در اوج مناعت طبع و عزت شایسته تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا در بخشها و حوزه‌های مختلف در حد وسع و توان کمک حال و یاریگر این خانواده‌ها باشیم.

وی افزود: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

حسین نژاد بیان: کرد پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول امسال به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین نژاد از منتخب مردم مشگین شهر در مجلس به خاطر نگاه ویژه به رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم مجلس حامی محرومان و نیازمندان بوده و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748132

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی