Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که ساعت کار صنوف در پایتخت ساعت ۲۰ بوده و با هرگونه فعالیت صنوف در خارج از این ساعات برخورد خواهد شد.

سردار حسین رحیمی ، درباره ساعت فعالیت صنوف در روزهای پایانی سال گفت: ساعت کار صنوف تغییر نکرده و همان ساعتی که با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های آن اعلام شده بود، همچنان پا برجاست و واحدهای صنفی تا ساعت ۲۰ اجازه فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره فعالیت برخی از صنوف تا ساعات نیمه شب نیز گفت: متاسفانه گزارش‌هایی از فعالیت برخی از واحدهای صنفی به خصوص در مناطق حاشیه ای و معابر کم ترددتر داشته‌ایم که حاکی از فعالیت آنان تا ساعات پایانی شب بود که حتما با این موارد برخورد خواهد شد.
رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه ساعت کار صنوف کماکان ساعت ۲۰ است، گفت: کار پلیس در نظارت، اعمال قانون و تعطیلی نیز ساعت ۲۱ آغاز شده و به صنوف متخلف تذکر و هشدار می‌دهیم که در صورت مشاهده با آنان برخورد خواهد شد.
وی در عین حال تصریح کرد: خوشبختانه اکثریت صنوف همکاری خوبی با پلیس و اجرای مقررات و مصوبات ستادملی مقابله با کرونا دارند که لازم است از آنان تشکر کنیم.
رحیمی درباره اینکه آیا با توجه به خریدهای پایانی سال امکان افزایش ساعت کار صنوف یا تغییر در ساعات اجرای محدودیت های تردد شبانه وجود دارد یا خیر، گفت: ما پیرو مصوبات ستادملی مقابله با کرونا هستیم و تاکنون چنین موضوعی به ما اعلام نشده است، بنابراین کماکان محدودیت ها به شکل قبل پابرجاست.
وی اضافه کرد: پیشنهاد ما به صنوف این است که ساعات فعالیت خود را از صبح، کمی زودتر آغاز کنند تا شهروندان نیز بتوانند در تراکم جمعیت کمتر و زمان بیشتری برای خرید مراجعه کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد وضعیت ترافیک تهران نیز گفت: ترافیک پایتخت به خصوص در روزهای اخیر افزایش پیدا کرده که بخشی از آن ناشی از خریدهای شب عید و تحرکات مردم برای آماده شدن برای شب عید است. بخشی هم برای این است که شهروندان درساعات پایانی نزدیک به ساعت ۲۱ تازه از محل کار خود خارج می‌شوند و همین باعث می‌شود تا در ترافیک بمانند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ فورجه‌ای وجود نداشته و خودروهای غیرمجاز از ساعت ۲۱ تا سه بامداد جریمه خواهند شد، گفت: ترافیک در تهران به طور متوسط ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. ماموران پلیس حضور دارند و در آماده باشند اما حجم ترافیک بالاست. از مردم می‌خواهم که با پلیس همکاری داشته باشند و مراعات کنند و ترددهای غیر ضروری را کاهش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار رحیمی پلیس پایتخت محدودیت کرونایی اصناف ساعت کار صنوف ساعت ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن سازی بزرگراه های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه خیز خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شهریار افندی زاده گفت: این طرح از بزرگراه آزادگان در مناطق ۱۸ و ۱۹ به عنوان معابر پرترددی که نیاز بیشتری به ایمن سازی و رسیدگی داشتند، آغاز شده است.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی بزرگراه ها و پیش بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات افزود: از طریق مناطق ۱۸ و ۱۹ نسبت به احصای کاستی ها و کمبودهای بزرگراه آزادگان اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آنها، تجهیزات موردنیاز را مشخص و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم انجام شد.

افندی زاده در ادامه اظهار کرد: خط کشی محوری، ممتد، منقطع و بستر جناغی ها، مرمت و نوسازی گاردریل ها، نصب تابلوهای خطرنما برای آشکارسازی و نصب انواع تجهیزات ایمنی همچون کاشن تانک و استوانه، از اقدام هایی است که در محدوده مناطق ۱۸ و ۱۹ شهرداری تهران انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه مناطقی که محور آزادگان در محدوده آن قرار دارد، از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای افزایش سطح خدمات و ایمن سازی است، تصریح کرد: در این طرح که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، بیش از ۱۲ گروه اجرایی در حال فعالیت هستند و ۲۴ نقطه از جناغی ها با استفاده از ۴۴ قطعه کاشن تانک و ۱۲۰ عدد استوانه ایمن سازی و حدود ۱۵۰ شاخه گاردریل مرمت و تعویض شده است.

افندی زاده ادامه داد: نصب بیش از ۱۰۰ عدد تابلوی خطرنما ۶۰*۲۰ و حدود ۶۴ هزار متر خط کشی منقطع و ۴۲ هزار متر خط کشی ممتد از دیگر اقداماتی بود که در راستای ایجاد ایمنی بیشتر در بزرگراه آزادگان انجام شده است. ️

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران یادآور شد: در نظر است با تعیین اولویت بزرگراه ها و با مشارکت پلیس و شهرداری های مناطق، این طرح در تمام شبکه بزرگراهی تهران اجرا شود.

️ بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران،  بزرگراه آزادگان از شاهراه های شهر تهران است که به دلیل طول تقریبی ۵۹ کیلومتری، تردد روزافزون خودروهای سبک و سنگین، دسترسی های بسیار، سرعت بالای وسایل نقلیه و تعداد زیاد سرقت تجهیزات، ایمن سازی آن همیشه از دغدغه های اصلی مدیریت شهری محسوب می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها