Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام گفت: لحظاتی که تینا عیسائیان را در ترکیب نداشتم، مهرام شرایط سختی داشت. - اخبار ورزشی -

نیکا بیک‌لیک‌لی پس از پیروزی برابر گروه بهمن در مرحله رفت فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی سخت و نفس گیری برابر گروه بهمن داشتیم. البته پیش بینی مسابقه سختی را داشتیم، چون مسابقه فینال و شرایط سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی با توجه به اینکه تیم گروه بهمن تقویت هم شده بود مسابقه سخت تری در مقایسه با بازی‌های قبلی داشتیم.

وی افزود: تمام تلاش ما این بود که تمرکز بازیکنان را تا لحظه آخر حفظ کنیم و بازی از کنترل ما خارج نشود که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام به شرایط سخت شاگردانش در نبودن عیسائیان در تمام لحظات بازی اشاره و خاطرنشان کرد: تینا عیسائیان را به دلیل خطاهایش در تمام مسابقه نداشتیم و فکر می‌کنم اگر عیسائیان را به طور کامل در زمین مسابقه داشتیم، اتفاقات بهتری هم می‌توانست رخ دهد، چون لحظاتی که عیسائیان نبود سخت بود. به هر حال بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم، اما مسابقه فینال بازیکنان باتجربه می‌خواهد و به همین دلیل زمانیکه عیسائیان را در بازی نداشتیم لحظات سختی بود.

وی درخصوص تغییراتی که در این مسابقه و در دفاع و حمله داشتند اظهار داشت: تغییراتی نسبت به بازی رفت و بازی‌های قبل از این مسابقه داشتیم که فکر می‌کنم اثرگذار بود. برنامه اصلی و تمرکز ما روی دفاع بود که توانستیم این تیم را روی 60 امتیازی که می‌خواستیم مهار کنیم چون در سه بازی قبل بیشتر از 80 امتیاز کسب کرده بود و فکر می‌کنم این اتفاق افتاد و تغییرات جزئی در حمله داشتیم که به تیم ما کمک کرد.

بیک‌لیک‌لی در پایان یادآور شد: از مهرام چنین تصوری می‌رود که تمرینات کافی داشته باشد و تمرینات کاترینا مربی یونانی تیم هم در هفته‌های اخیر بسیار مثمرثمر بود و ما راضی بودیم، اما باز هم می‌توانستیم بهتر از این باشیم. فکر می‌کنم به جز کوارتر اول که کمی استرس بر بازی حاکم بود در بقیه کوارترها موفق بودیم.

طائرپور: ماسک داشتم و بازیکنانم صدایم را نمی‌شنیدند

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال فکر می کنم گروه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور