Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه در کمیته امداد استان با حضور نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.   مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش پاسداشت فرهنگ قرض الحسنه و سپرده گذاری خیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبشری با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و خودکفایی از محل صندوق امداد ولایت کمیته امداداستان به نیازمندان پرداخت شده است افزود: بخشی از این اعتبارات به همت کمیته امداد و بخشی نیز با سپرده گذاری خیران در این صندوق تامین شده است.
وی اظهار کرد: ۸ هزار و ۳۹۸ نفر از مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان از تسهیلات این صندوق بهره مند شده‌اند.
وی افزود: از ابتدای تاسیس این صندوق در استان ۱۰۲ هزار و ۱۸۷ پرونده افتتاح شده که مبلغ سپرده گذاری ۳۵ میلیارد و ۹۱ میلیون تومان بوده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گفت: از خیران دعوت می‌شود با سپرده گذاری در صندوق قرً الحسنه امداد ولایت استان در زمینه کمک به نیازمندان یاریگر این نهاد باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ قرض الحسنه کمیته امداد سپرده گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق